حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار از حملات موشکی سپاه به مواضع جاسوسان و تروریست‌ها در عراق و سوریه

  • کد خبر: ۲۰۶۴۷۶
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۸
آخرین اخبار از حملات موشکی سپاه به مواضع جاسوسان و تروریست‌ها در عراق و سوریه
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۳ اطلاعیه از انهدام مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه های جداگانه از موشک باران مقر تروریست ها و مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشورهای عراق و سوریه خبر داد.

انفجارهای پیاپی در اربیل عراق، برخی منابع خبری: پایگاه نظامی آمریکا هدف قرار گرفت

منابع خبری بامداد سه‌شنبه از صدای دستکم هفت انفجار پیاپی در نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق خبر دادند و گفته می شود که پایگاه ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا هدف قرار گرفته است.

منابع امنیتی در کردستان عراق گفته‌اند که به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در شهر اربیل، پروازها در فرودگاه این شهر متوقف شد.

برخی منابع رسانه‌ای در منطقه کردستان عراق ادعا کردند که کنسولگری جدید آمریکا در اربیل با چندین موشک و راکت هدف قرار گرفته است.

در همین راستا، شبکه «اسکای‌نیوز» عربی مدعی شد که هدف این حمله موشکی، پایگاه نظامی ائتلاف آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی اربیل هدف این حملات موشکی بوده است.

برخی منابع غیررسمی نیز می‌گویند تأسیسات متعلق به رژیم صهیونیستی در اربیل هدف حمله قرار گرفته است./ ایرنا

لحظه شلیک پدافند اربیل به پهپادهای سپاه پاسداران

گزارش‌های اولیه از تبادل آتش در مرز مصر و سرزمین های اشغالی

الجزیره از درگیری غیر معمول در مرز مصر با سرزمین های اشغالی خبر داد.

 کانال هفت اسرائیل نیز از درگیری با حدود بیست شبه نظامی در مرز مصر خبر داد که منجر به مصدومیت تعدادی سرباز اسرائیل شده است.

 برخی منابع خبری نیز از حرکت هلیکوپترهای آپاچی اسرائیلی به‌سمت مرز مصر خبرداده اند. 

شخصیت نزدیک به خانواده بارزانی و شریک تجاری رژیم اشغالگر کشته شد

اخبار تایید نشده در مورد کشته شدن پیشوا ضایی، مالک گروه فالکون و شخصیت نزدیک به خانواده بارزانی و شریک تجاری رژیم اشغالگر، در حمله موشکی به مقر موساد در شمال عراق منتشر شده است./صابرین نیوز

آخرین اخبار از حملات موشکی سپاه به مواضع جاسوسان و تروریست‌ها در عراق و سوریه

اولین لحظات کشف جسد  پیشوا ضایی تاجر معروف کرد

رویترز: تاسیسات آمریکایی در اربیل هدف قرار نگرفته است

در حالی که برخی منابع عراقی از کشته شدن ۵ نفر با تابعیت آمریکایی در حمله ساعتی پیش سپاه پاسداران خبر می دهند، خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرده هیچ تلفاتی به آمریکایی ها وارد نشده است.

هدف قرار گرفتن ۸ مکان نزدیک کنسولگری آمریکا در أربیل

 شبکه «ای‌بی‌سی» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که حملات موشکی به قدر شدید بود که عبور و مرور هوایی در آسمان أربیل به‌طور کامل متوقف شد.

 این شبکه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.

رژیم صهیونیستی باز هم جنوب لبنان را هدف قرار داد

 رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

 شبکه «المنار» گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با دو موشک به حومه شهر «مارون الرأس» در جنوب لبنان حمله کردند.

 پیش از این نیز ارتش صهیونیستی مناطق مختلفی در جنوب لبنان از جمله حومه شهرک‌های «میس الجبل» و «کفرشوبا» را رگبار سنگین مسلسل و توپخانه هدف قرار داده است.

اهداف مختلفی در اقلیم کردستان عراق هدف قرار گرفت | خسارت های دشمن قابل توجه است

یک منبع آگاه گفت: بر اساس سرنخ‌های کشف شده در جریان جنایات تروریستی راسک و کرمان و با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه نیروی قدس سپاه، تعدادی از مراکز تجمع اصلی فرماندهان و مسئولان گروهک‌های تروریستی بویژه داعش در خاک سوریه شناسایی شد.

وی افزود: همچنین اهداف مختلفی در اقلیم شمال عراق نیز بعنوان مراکز طراحی توطئه و اقدامات مخرب علیه ملت ایران شناسایی شده بود که یکی از آنها، مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در این اقلیم بود.

این منبع آگاه گفت: نیروی هوافضای سپاه با استفاده از موشک‌های بالستیک بومی، از چند نقطه مختلف در غرب و جنوب غرب کشور اقدام به اجرای ضربات موشکی علیه این اهداف و مراکز ایجاد شرارت کرد که اهداف مد نظر در این عملیات کاملا محقق شد.

وی در ادامه گفت: حجم خسارات و تلفات وارد آمده به پیکره دشمن در این عملیات تاکنون قابل توجه ارزیابی شده و منتظر ارزیابی‌های بعدی است./ایرنا

منابع محلی در ادلب: موشک‌های ایران به مواضع تروریستهای تحریرالشام و الترکستانی اصابت کرد

منابع محلی در  ادلب که در اشغال گروههای تروریستی تکفیری قرار دارد اذعان کردند که موشکهای ایران به مقرها و مواضع گروه تروریستی موسوم به هیئت تحریرالشام(جبهه النصره) و گروه تروریستی موسوم به حزب اسلامی ترکستانی در منطقه جبل السماق و اطراف شهرک حارم و دیگر مناطق ادلب اصابت کرده است.

این منابع گفته اند که پایگاههای آموزش و مقرهای پشتیبانی لجستیکی و یک مرکز پزشکی تروریست‌های حزب اسلامی ترکستانی هدف قرار گرفته است.

در این منطقه تروریست‌های مسلح گروه موسوم به داعش خراسان آموزش می‌بینند و از آنجا از طرف عوامل آمریکایی به افغانستان و مرزهای ایران برای ضربه وارد کردن به داخل این کشور ،منتقل می‌شوند.

موشک‌های به کار گرفته شده، موشک بالستیک با  دقت بسیار بالا بوده و به اهداف خود اصابت کرده و مقرهای اصلی (گروه تروریستی) حزب الترکستانی را منهدم کرده است.

انهدام مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» در سوریه

 شبکه «المیادین» بامداد سه‌شنبه به نقل از منابع محلی در ادلب گزارش داد که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم گردید.

 این منابع به المیادین گفتند که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات هدف قرار گرفتند.

اولین فیلم از اصابت یکی از موشک های بالستیک سپاه پاسداران به مقر تروریست ها در منطقه تلتيتا سوریه

آیا سپاه بلندی های جولان را موشک باران کرده است؟ً

در اطلاعیه سپاه آمده است که "سرزمین های اشغالی سوریه" مورد حملات موشکی قرار گرفته است.

فارس پلاس، متعلق به خبرگزاری فارس با اشاره به این بخش از اطلاعیه سپاه، این تصویر را منتشر کرده و نوشته است: "سرزمین های اشغالی سوریه، جولان".

آخرین اخبار از حملات موشکی سپاه به مواضع جاسوسان و تروریست‌ها در عراق و سوریه

گفتنی است بلندی های جولان که بخشی از سرزمین سوریه است، هم اکنون در اشغال رژیم اسرائیل قرار دارد.

هنوز منابع رسمی توضیحی درباره این که آیا واقعاً جولان که در اشغال اسراییل است مورد هدف قرار گرفته یا مناطقی از سوریه که تحت سیطره تروریست ها قرار دارد.

دقت بالای موشک های شلیک شده به مقر تروریست ها و جاسوسان

المیادین نوشت: موشک های مورد استفاده در حمله به مقر گروهک های تروریستی در ادلب موشک های بالستیک با دقت بالا بودند که به اهداف خود رسیدند.

دوربردترین عملیات موشکی ایران | هدف قرار دادن مراکز تروریست‌ها از فاصله بیش از ۱۲۰۰ کیلومتری

بنابر اعلام منابع محلی در ادلب سوریه موشک‌های بالستیک سپاه به مواضع گروهک‌های تروریستی تحریرالشام و حزب الترکستانی در منطقه جبل السماق ادلب اصابت کرده‌اند.

گفتنی است که آموزش تروریست‌های موسوم به داعش خراسان در این منطقه انجام می‌شود و پس از آن توسط آمریکا به افغانستان منتقل می‌شوند تا برای اقدامات تروریستی وارد ایران شوند.

نکته قابل توجه اینکه فاصله این منطقه از نقطه شلیک موشک‌های سپاه در ایران، بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر است که به نوعی دوربردترین عملیات موشکی ایران تاکنون محسوب می‌شود.

ناظران این اقدام را پیامی صریح و واضح از سوی ایران به رژیم صهیونیستی قلمداد کرده‌اند.

آخرین اخبار از حملات موشکی سپاه به مواضع جاسوسان و تروریست‌ها در عراق و سوریه

المیادین: اماکنی که برای فعالیت‌های امنیتی و جاسوسی احداث شده بودند هدف قرار گرفت

مدیر دفتر شبکه المیادین در عراق گفت: هفت موشک بالستیک به اماکن متعدد در اربیل اصابت کرد که یکی از این اماکن در نزدیکی ساختمان جدید کنسولگری آمریکا قرار دارد.

وی افزود: این بار اماکن جدیدی بودند که برای فعالیتهای امنیتی و اطلاعاتی و جاسوسی احداث شده اند. طی روزهای اخیر شاهد تحرکات غیر عادی هواپیماهای آمریکایی در تلاش برای هدف قرار دادن مقاومت عراق بودیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->