سرخط خبرها

بازگشت ژیلا صادقی به تلویزیون پس از ۴ سال + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۶۶۳۴
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
بازگشت ژیلا صادقی به تلویزیون پس از ۴ سال + فیلم
مجری پرحاشیه سال‌های اخیر صداوسیما، پس از ۴ سال دوری، در قاب تلویزیون دیده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ژیلا صادقی که از مجریان مشهور دهه هشتاد و دهه نود صداوسیما به شمار می‌رود، در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه سیما به عنوان مجری حاضر شد و بعد از دوری ۴ ساله به قاب تلویزیون بازگشت. دوری او از اجرا با گمانه‌زنی‌های زیادی همراه بود.

فصل جدید برنامه «سلام صبح بخیر» از اول هفته جاری (۱۶ دی‌ماه) با اجرای ژیلا صادقی پخش شد؛ مجری پرحاشیه‌ای که چهار سال از قاب تلویزیون دور بود.

این مجری در گفتگویی درباره دلایل دوری خود از برنامه‌های تلویزیونی و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کنار گذاشته شدن از سوی صدا و سیما گفت: «هیچ‌کدام از این نکاتی که مطرح می‌کنند بعد از ۴ سال تلویزیون اجازه اجرا داد و کنار گذاشتن پایان یافته، صحت ندارد.»

صادقی توضیح داد: «من خودم چهار سال کنار نشستم تا بتوانم اتفاقات اخیری که برخی از هنرمندان غیرحرفه‌ای در زندگی شخصی‌ام ایجاد کردند را پیگیری قضایی و حقوقی کنم؛ شکایت از یک پلتفرم و برخی از هنرمندان به دادگاه پروسه زمان‌بری بود.»

ّاو ادامه داد: «این‌طور نبود که تلویزیون مرا کنار گذاشته باشد، اتفاقاً در طول این چند سال چندین بار دعوت شدم، اما هر بار که دعوت شدم این پاسخ را می‌دادم که دلم می‌خواهد همان ژیلا صادقیِ پرانرژی و صادق همیشگی باشم. نمی‌خواهم نقش بازی کنم. چون واقعاً حالِ خوبی نداشتم. در حالی که پروسه مادری را طی می‌کردم تلخ‌ترین ضربه‌ای که می‌توانست به خودم و همسرم وارد شد.»

این مجری مشهور گفت: «می‌دانید در طول این سال‌های کارِ اجرا، هیچ‌وقت آدم پرسر و صدا و پرهیاهو‌هایی نبودم و عاشق کارم بودم با کارم و انرژی‌ام حاشیه‌ساز بودم نه با حواشی که مرا مطرح کند. الان حکمم را گرفتم و حالِ خوبی دارم و البته همان‌طور که خودم «گذشت» از زندان و زندانی را فرهنگسازی می‌کردم درباره اتفاق شخصی خودم هم این گذشت را کردم.»

او اضافه کرد: «این سال‌ها بسیار سخت گذشت و با قضاوت‌های نادرستی هم روبرو شد که زندگی مفرح و اشرافی و پرتجملی دارم که واقعاً اصلِ ماجرا این است: من زندگی بسیار ساده‌ای دارم اگرچه پدرم متمول است.»

پیش‌تر در تیرماه سال ۱۴۰۰ قرار بود ژیلا صادقی پس از مدتی با مسابقه‌ای تلویزیونی به نام «آشپزی با مامان» از شبکه پنج سیما به قاب تلویزیون بازگردد، اما سرانجام با انتشار متنی در اینستاگرامش کناره‌گیری خود از این برنامه را اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->