پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

کاهش قیمت نفت فروش سهام آرامکو را متوقف کرد

  • کد خبر: ۲۰۷۱۷
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کاهش قیمت نفت فروش سهام آرامکو را متوقف کرد
کاهش ۹ درصدی قیمت جهانی نفت موجب شد تا شرکت نفتی آرامکو عربستان معامله سهام این شرکت در بازار بورس را با هدف جلوگیری از ضرر بیشتر متوقف کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازار بورس عربستان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که این اقدام بنا به خواسته آرامکو و طبق مقررات و رویه‌های تعلیق اوراق بهادار انجام شده است.

بهای سهام شرکت نفتی عربستان روز یکشنبه به پایین‌ترین سطح و کم‌تر از نخستین قیمت پیشنهادی آن از آغاز عرضه اولیه آن در آذر ماه امسال رسید.

هر سهم شرکت آرامکو روز یکشنبه ۳۱.۱۰ ریال معادل ۸.۲۹ دلار مبادله شد و در حالی که انتظار می‌رفت روز جمعه گذشته بعد از توافق کاهش تولید نفت قیمت‌ها افزایش پیدا کند، روسیه با این توافق همراه نشد و نفت ۹ درصد از ارزش خود را از دست داد.

توافق سه ساله بین اوپک و روسیه در حالی پایان یافت که همزمان با شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بازار‌های جهانی، مسکو از کاهش بیشتر تولید نفت حمایت نکرد.

ارزش کل سهام آرامکو برای اولین بار در ماه دسامبر ۱.۷ تریلیون دلار ارزیابی شد و این شرکت نفتی عربستان را به با ارزش‌ترین شرکت در جهان تبدیل کرد. روز دوم ارائه سهام آرامکو ارزش هر سهم این شرکت به بالاترین ارزش خود معادل ۳۸.۷۰ ریال رسید، اما از زمان اولیه ارائه سهام تاکنون ارزش هر سهم به بیشتر از این میزان نرسیده است.

سهام آرامکو عربستان از زمان شروع سال میلادی جدید و در بحبوحه گسترش ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۱ درصد کاهش یافته است.

دولت سعودی تلاش می‌کند با عرضه سهام شرکت نفتی آرامکو برنامه‌های ولیعهد این کشور که در قالب برنامه چشم انداز ۲۰۳۰ وعده داده شده است را محقق کند.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->