نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک کشتی نظامی آمریکایی در خلیج عدن مورد هدف قرار گرفت (۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۷۷۴
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
یک کشتی نظامی آمریکایی در خلیج عدن مورد هدف قرار گرفت (۲ بهمن ۱۴۰۲)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز دوشنبه اعلام کرد: ما یک کشتی باربری نظامی آمریکایی را در خلیج عدن با موشک هدف قرار دادیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نام این کشتی نظامی باربری را «اوشن گس» (Ocean Gas) اعلام کرده است.

وی تاکید کرد: پاسخ به هر گونه حمله آمریکا و انگلیس با هدف قرار دادن منابع تهدید در دریای سرخ و دریای عرب ادامه خواهد داشت.

سریع ادامه داد: ما به اتخاذ همه اقدامات دفاعی و تهاجمی در چارچوب حق دفاع از یمن و تداوم حمایت از فلسطین ادامه خواهیم داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->