احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

احمد مجدزاده کیست؟ + سوابق

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۷
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
  • ۲
احمد مجدزاده کیست؟ + سوابق
اظهارات کارشناس صداوسیما در مناظره با صادق درودگر این روز‌ها سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز پیش بود که احمد مجدزاده به‌عنوان کارشناس تلویزیون در مناظره با صادق درودگر در بحث بررسی شرایط ورود بانوان به ورزشگاه‌های کشور شرکت کرد و صحبت‌هایی را به زبان آورد و ادعا‌هایی را مطرح کرد که در چند روز گذشته تبدیل به سوژه مخاطبان در فضای مجازی شده است.

اما احمد مجدزاده که این روز‌ها تبدیل به یکی از ترند‌های فضای مجازی و گوگل شده کیست؟

مجدزاده، روحانی و کشتی‌گیر سابق ایرانی متولد دهه ۴۰ است که در حال حاضر به‌عنوان کارشناس ورزشی و مسئول امور فرهنگی فدراسیون کشتی ایران فعالیت می‌کند.

احمد مجدزاده کیست؟ + سوابق

مجدزاده که در زمان ورزشکاری در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی می‌گرفت عناوین متعددی در سطح استان تهران هم داشته و در دهه شصت و اوایل هفتاد به‌عنوان یکی از نفرات اصلی وزن خودش دوبنده تیم استان تهران را هم در مسابقات کشوری پوشیده است.

مجدزاده بعد از دوران ورزش به سمت روحانیت رفت و چند سالی را در حوزه فعالیت کرد تا دوباره به سمت ورزش کشتی گراییده شد و در سال ۱۳۸۴ با حکم محمدرضا طالقانی مسئول امور فرهنگی فدراسیون کشتی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
1
جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
1
جدی می فرمایید؟
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->