ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره
سرخط خبرها

صمدی: بازیکنی برای تقابل با ایفاسرام نداشتیم

  • کد خبر: ۲۰۸۲۸۲
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
صمدی: بازیکنی برای تقابل با ایفاسرام نداشتیم
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: خدا را شاکریم که تیم‌مان برای دیدار با ایفاسرام تشکیل شد، چون بازیکنی نداشتیم که به درون زمین بفرستیم!

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از شکست تیمش برابر ایفاسرام اردکان گفت: می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم، اما متاسفانه در لحظاتی از مسابقه خطا‌های بدموقعی مرتکب شدیم که باعث شد نتوانیم نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

وی افزود: این موضوع به جز مسائل فنی، ایرادات دیگری هم دارد. ما همین که توانستیم امروز این مسابقه را برگزار کنیم، خدا را شاکریم، چرا که اصلا بازیکنی نداشتیم. از ۵ بازیکن دریافت‌کننده که از ابتدای فصل در اختیار داشتیم، ۴ بازیکن را در اختیار نداشتیم و ۲ روز است که حتی نتوانستیم تمرین مناسبی برگزار کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: امیر پژومان تا روز قبل بازی در بیمارستان بستری بود، محمدرضا مشهدی مصدوم بود و با تلاش پزشکان تیم توانست در زمین حاضر شود، در غیر اینصورت بازیکنی در این پست نداشتیم.

صمدی یادآور شد: برادران غفاریان نیز مصدوم هستند و فقط یونس جوان از نظر بدنی مشکلی نداشت. پوریا یلی نیز از هفته هفتم با آسیب دیدگی مواجه شد و هنوز به شرایط ایده‌آل خود بازنگشته است.

وی بیان کرد: البته هر چه بگوییم چه از جوانی بازیکنان نیان و چه از تعداد مصدومان، نوعی بهانه برای باخت تلقی می‌شود. باید بضاعت تیم‌های دیگر از نظر بازیکن و زمان تشکیل شدن را هم بررسی کرد که با آن‌ها به هیچ وجه یکسان نیستیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد افزود: نمی‌توانیم زمانی که ۴ بازیکن مصدوم داریم، روی سایر بازیکنان فشار بیاوریم. برای ما مهم است که بازیکنان‌مان با تمام تلاش و سعی خود در مسابقه حاضر می‌شوند و کسی هم کم‌کاری نمی‌کند. شاید بازیکنان کم تجربه باشند، اما کسی کم‌کاری نمی‌کند. به تیم ایفاسرام بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خواهیم کرد با مشورت و بررسی، راه‌حل‌های مناسبی برای احیای خود پیدا کنیم و امیدواریم مصدومان هر چه سریع‌تر به میادین اضافه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->