واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است
سرخط خبرها

سندرز: آمریکا به کابوس جنگ غزه، پایان دهد

  • کد خبر: ۲۰۸۵۶۱
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
سندرز: آمریکا به کابوس جنگ غزه، پایان دهد
سناتور ایالت ورمونت گفت که آمریکا در وقایع غزه، همدست ( اسراییل ) است و باید به «این کابوس پایان دهد.»

به گزارش شهرآرانیوز، برنی سندرز در مقاله‌ای که شنبه شب در تارنمای گاردین منتشر شد، نوشت: بگذارید صریح باشم. تحولات غزه فقط یک تراژادی تلخ در فاصله هزاران مایلی ما نیست.

این سناتور مستقل ایالت ورمونت افزود: آمریکا سالانه ۳.۸ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل می‌کند. بمب‌ها و تجهیزات نظامی که غزه را از بین می‌برند، ساخت آمریکا هستند. به عبارت دیگر، ما در این اتفاقات همدست هستیم.

وی در مقاله خود با تاکید دوباره بر اینکه «آمریکا در این کابوس همدست است» افزود: ما باید به آن پایان دهیم. آمریکا باید از اهرم خود در مقابل بینامین نتانیاهو استفاده کند تا رویکردش را تغییر دهد.

سندرز از دولت آمریکا و قانونگذاران کنگره خواست تا به حمایت نظامی واشنگتن از اسرائیل پایان دهند.

وی پیشتر گفته بود: بنیامین نتانیاهو موضع خود را به صراحت اعلام کرده است؛ او هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد. او به جنگ ویرانگر خود علیه فلسطینیان بیگناه ادامه خواهد داد و از کمک‌های مورد نیاز برای جلوگیری از گرسنگی و بیماری گسترده جلوگیری خواهد کرد. اکنون باید موضع خود را مشخص کنیم.

این سناتور ایالت ورمونت تاکید کرد: بایدن باید آشکارا با سیاست‌های کابینه افراطی نتانیاهو مخالفت کند. اگر نتانیاهو به مسیر کنترل نظامی غزه ادامه دهد، او باید این اقدام را به تنهایی انجام دهد و ما نمی‌توانیم شریک جرم باشیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

رژیم اسرائیل برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->