ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان شیرازی و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۸ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) علت لغو قطار مشهد به سرخس در شامگاه گذشته (۱۷ تیر ۱۴۰۳) چه بود؟  پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و نیز انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: مردم خود را برای ۲حماسه بزرگ ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند آماده می‌کنند

  • کد خبر: ۲۰۹۵۵۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
شهردار مشهدمقدس: مردم خود را برای ۲حماسه بزرگ ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند آماده می‌کنند
شهردار مشهدمقدس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را پیش‌رو داریم که مردم خود را برای این دو حماسه آماده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف صبح امروز، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲، در حاشیه مراسم ایام‌الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ایام فرخنده ماه رجب و ماه شعبان را باهم و هم‌زمان با این روز‌ها ایام الله دهه فجر را پیش‌رو داریم.

وی افزود: دو حماسه بزرگی که پیش رو داریم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات ۱۱اسفند است که خود رفراندومی عظیم در نظام اسلامی است که توسط مردمی برگزار می‌شود که مانند روز‌های اول پای آرمان‌های انقلاب هستند. مردم در ۲۲ بهمن نیز همچون گذشته و حتی پرشورتر حضور خواهند داشت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: انتخابات ۱۱ اسفند را نیز پیش‌رو داریم که مقام معظم رهبری راهبرد‌هایی اعم از مشارکت حداکثری، رقابت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات را برای آن مشخص کردند. مردم ایران ۱۱ اسفند حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و با شرکت در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی و همراهی خود را به عنوان مردمانی بصیر و آگاه به نظام به نمایش خواهند گذاشت. مردم خود را برای این دو حماسه ملی آماده می‌کنند.

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی را در حوزه مشهد اجرا و به دنبال افزایش مشارکت مردم هستیم، اما برای افراد و گرو‌ه‌ها طبق قانون نمی‌توانیم فعالیتی داشته باشیم، اما تمام فعالیت‌های ما در ایام اعیاد رجبیه، دهه فجر و نیمه شعبان پیوست انتخاباتی دارد که درراستای افزایش مشارکت مردم است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->