مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند
سرخط خبرها

واگذاری ۴هزار واحد مسکونی در بخش رضویه مشهد

  • کد خبر: ۲۰۹۵۹۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
واگذاری ۴هزار واحد مسکونی در بخش رضویه مشهد
فرماندار مشهد گفت: امروز روز شیرینی است و در این روز تعدادی از مردم در بخش رضویه خانه‌دار می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در مراسم آیین واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن به تعداد ۴٠٠٠ واحد مسکونی در بخش رضویه (روستای تپه سلام و بازه حوض سفلی) هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: شما مردم عزیز برای خادمان خود دعا کنید تا در این عبادت عظیم که خدمتگزاری به مردم است بتوانند به نحو احسن انجام وظیفه کنند.

وی ضمن تشکر از دهیاران، شوراها، بخشداران این دو روستا و امام جمعه رضویه و استاندار جهادی، افزود: جا دارد در خدمت مردم از استاندار، مرد بزرگ و دلسوز مدیر و مدبر که مجاهدانه تلاش می‌کند تا به مردم خدمت کند تقدیر کنم. بنده از دیرباز سرباز استاندار بودم. امروز باید اعتراف کنم لحظه‌ای نیست در خدمت ایشان نباشم و درسی از ایشان یاد نگیرم. تدبیری برای خدمت به مردم را یاد نگیرم و دلسوزی برای مردم را نبینم، خواستم در این جمع از این مرد بزرگ تقدیر کنم. امیدوارم در کنار یکدیگر اثرات خوبی برای مردم به جا بگذاریم.

فرماندار مشهدمقدس ادامه داد: در شورای مسکن ملی تصمیم گرفتیم در نهضت ملی مسکن تحولی ایجاد کنیم و امروز شاهد ساخت ٢هزار و ۴۵٠ واحد در مهرگان مشهد وقرعه کشی ٢٠ هزار واحد در گلبهار باشیم که تا پایان سال به مردم تحویل خواهیم داد. به زودی تعداد دیگری از مردم شهر مشهد قرعه‌کشی می‌شوند و زمین مورد نظر به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که در روستا‌های اطراف مشهد این روند را ادامه می‌دهیم، گفت: از ابتدای دی ماه هزار و ٧٠۴ واحد قرعه‌کشی و به مردم تخصیص داده شده است. در روستای شترک، کشف، کنویس فریضی و شهر ملک آباد امروز نیز در روستای تپه سلام و بازه حوض این کار انجام می‌شود. هر پنجشنبه قرعه‌کشی زمین داریم. مستحضر هستید در این منطقه بعد از انقلاب سابقه نداشته هیچ زمینی به مردم واگذار شود و امروز مردم این دو روستا زمین دریافت خواهند کرد که در دو طبقه بسازند.

داوری ادامه داد: قرار ما با مردم این است که از روزی که قرعه‌کشی می‌کنیم ظرف دو هفته برای آن‌ها پروانه ساخت صادر شود و هرکس تا شش ماه اقدام به ساخت نکند قطعا زمین از آن‌ها پس گرفته شود. همچنین باید گفت که به هر واحد مسکونی ٣۵٠ میلیون وام ۵ درصد ارائه می‌شود.

فرماندار مشهدمقدس با بیان اینکه فرصت‌ها را ایجاد و هزینه‌ها را کاهش دادیم تا بتوانیم خدمت سانی خوبی به مردم داشته باشیم، تصریح کرد: امروز ١۴۴ قطعه زمین به ٢٨٨ نفر واگذار می‌شود. قرار ما با مردم در هر روستا و هر شهری که رفتیم این بوده است که بعد از واگذاری زمین در تابستان افتتاح داشته باشیم. جناب منبتی در این حوزه سابقه درخشانی دارند و قرار این است که مجددا طرح قدیمی که ساز‌ه‌های پیش ساخته بود و به ساختمان سازی سرعت می‌بخشید را احیا کنند.

وی تاکید کرد: درهر روستا افراد واجد شرایط که می‌توانند ثبت نام کنند، کسانی هستند که فرم ج آن‌ها سبز باشد و افراد ساکن در روستا باید فرزندانشان یا خودشان در آن روستا تحصیل یا سابقه‌ای در مرکز بهداشت داشته باشند. هر کس ملک و دارای فیش برق و گاز است مالک به حساب آوردیم. امروز روز شیرینی برای ماست، زیرا در این روز تعدادی از مردم را خانه‌دار می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->