دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» بیش از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر + فیلم گزارش عملکرد وزارت خارجه در دولت سیزدهم از زبان کنعانی ناتو از آماده باش بیش از ۵۰۰ هزار سرباز تحت نظارت این ائتلاف خبرداد وزیر کشور برای شرکت در کنفرانس مواد مخدر وارد عراق شد نگرانی اسرائیل از حمله بعدی حوثی‌ها کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رد صلاحیت ۳۶۷ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد تا کنون(۱۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۶۱۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
رد صلاحیت ۳۶۷ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد تا کنون(۱۲ بهمن ۱۴۰۲)
فرماندار مشهد با بیان شرایط فعلی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر گفت: ۳۶۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در مشهد رد صلاحیت شدند.

محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، اظهار کرد: ابتدا ۸۹۲ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مشهد ثبت نام کردند که در این فرایند ۱۷ نفر انصراف داده و ۶ نفر حوزه خود را انتقال دادند و ۵۰۳ نفر تاکنون تایید صلاحیت شدند که طی روز‌های آتی انشاا... افزایش خواهد یافت.

فرماندار مشهد افزود: در این بین نیز ۳۶۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس نیز رد صلاحیت شدند که برخی شرایط ثبت‌نام را نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸ نفر از مشهد برای رقابت بر سر ۶ کرسی این استان در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده بودند که تا کنون ۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند. فرایند تایید صلاحیت داوطلبان تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد که شوای نگهبان نتیجه نهایی را اعلام کند، اما تا ۳۰ بهمن ماه نتیجه رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده را اعلام خواهد کرد.

فرماندار مشهد با اشاره به تعداد صندوق های رای در این شهرستان گفت: هزار و ۸۷۲ صندوق رای در سطح شهرستان مشهد خواهیم داشت و تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار آمدند، ۴۰ هزار نفر از همشهریان و جوانان مشهدی در اجرای انتخابات نقش دارند و همه آماده برگزاری انتخابات باشکوه هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->