نخست وزیر عراق و ولی‌عهد سعودی بر پایان جنگ غزه تاکید کردند بلینکن به دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه انهدام چند پهپاد تروریست‌ها در لاذقیه سوریه + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس خروج احتمالی رهبران خود از غزه را تکذیب کرد بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری
سرخط خبرها

رد صلاحیت ۳۶۷ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد تا کنون(۱۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۶۱۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
رد صلاحیت ۳۶۷ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد تا کنون(۱۲ بهمن ۱۴۰۲)
فرماندار مشهد با بیان شرایط فعلی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر گفت: ۳۶۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در مشهد رد صلاحیت شدند.

محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، اظهار کرد: ابتدا ۸۹۲ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مشهد ثبت نام کردند که در این فرایند ۱۷ نفر انصراف داده و ۶ نفر حوزه خود را انتقال دادند و ۵۰۳ نفر تاکنون تایید صلاحیت شدند که طی روز‌های آتی انشاا... افزایش خواهد یافت.

فرماندار مشهد افزود: در این بین نیز ۳۶۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس نیز رد صلاحیت شدند که برخی شرایط ثبت‌نام را نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸ نفر از مشهد برای رقابت بر سر ۶ کرسی این استان در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده بودند که تا کنون ۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند. فرایند تایید صلاحیت داوطلبان تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد که شوای نگهبان نتیجه نهایی را اعلام کند، اما تا ۳۰ بهمن ماه نتیجه رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده را اعلام خواهد کرد.

فرماندار مشهد با اشاره به تعداد صندوق های رای در این شهرستان گفت: هزار و ۸۷۲ صندوق رای در سطح شهرستان مشهد خواهیم داشت و تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار آمدند، ۴۰ هزار نفر از همشهریان و جوانان مشهدی در اجرای انتخابات نقش دارند و همه آماده برگزاری انتخابات باشکوه هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->