دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود
سرخط خبرها

داوری: مدیریت شهری پای کار مردم است تا خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود

  • کد خبر: ۲۰۹۸۲۸
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
داوری: مدیریت شهری پای کار مردم است تا خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود
فرماندار مشهدمقدس گفت: امروز پویایی خوبی در شهر ایجاد شده و هر روز اقدام جدیدی برای رفاه مردم برنامه‌ریزی می‌شود که ارزشمند است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال بلوار امام خمینی(ره) به بلوار نماز و بهسازی، مقاوم‌سازی و تکمیل تقاطع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خداوند در این ایام عیدی ما را با نزول رحمتش عطا کرد. مردم به دو دلیل خوشحال هستند؛ یکی به دلیل نعمت الهی و دیگری به دلیل تلاش خادمان برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ضمن تشکر از مدیریت شهری، شهردار و کارکنان شهرداری افزود: انسجام خوبی در بین آن‌ها وجود دارد. منتظر دستور نیستند و همه پای کار هستند. زمانی که وقفه‌ای در کار می‌افتد، اگر مدیریت نکنیم دچار بحران خواهیم شد و پس از بارش برف روز گذشته باوجود حجم زیاد، دچار عارضه نشدیم و علت آن برنامه‌ریزی به‌موقع و درست بود. حتی شهرداری نیز کمک کرد تا در روستا‌ها دچار اختلال نشویم و راه‌ها باز شود.

فرماندارمشهد مقدس ادامه داد: علاوه بر همکاران، مردم نیز خوب همکاری کردند تا اختلالی ایجاد نشود. امروز پویایی خوبی در شهر ایجاد شده و هر روز اقدام جدیدی برای رفاه مردم برنامه‌ریزی می‌شود که ارزشمند است.

وی گفت: در مشهد به دلیل حضور زائران و مجاوران، اقدامات صورت گرفته سبب بهره‌مندی کل کشور می‌شود و ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، انتخابات نیز جشن پیروزی مشترک است و امسال به صورت ویژه برای آن برنامه‌ریزی شده است.

مهم‌ترین وظیفه شورای اسلامی شهر، پیگیری نیازهای مردم است

همچنین مهدی ناصحی، عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال بلوار امام خمینی(ره) به بلوار نماز و بهسازی، مقاوم‌سازی و تکمیل تقاطع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر پیگیری مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی است. فکر می‌کنم هیچ کاری در محضر خداوند پر ارزش‌تر از بازکردن رفت‌وآمد مردم نیست. حتی مسجد که خانه خداست گاهی برای بازکردن راه مردم تخریب می‌شود.

وی افزود: حرکتی که در قالب این پروژه شکل گرفته شاید از جمله حرکت‌های بسیار مهم در تکمیل شریان‌های حیاتی شهر برای تردد راحت‌تر است. هر چند انتظار ما این بود که سرعت شروع به کار این پروژه بیشتر باشد، اما این پروژه با معارضات جدی روبه‌رو بوده که هنوز برخی از آن برطرف نشده است.

این عضو شو‌رای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همه این فعالیت‌ها جزو در سایه همدلی و همکاری اتفاق نخواهد افتاد. تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا مقدمات این پروژه شکل بگیرد و امروز به این نقطه برسیم. تقاضا دارم با همت و تلاش مضاعف این پروژه را آماده کنید.

وی با اشاره به مزایای این پروژه ادامه داد: بخش عمده‌ای از مردم منطقه سیدی از طریق این پروژه به مرکز شهر دسترسی پیدا می‌کنند، کاهش ترافیک را در این بخش خواهیم داشت. تداخل خودرو‌های سنگین با خودرو‌های شخصی در این منطقه از بین خواهد رفت و ان‌شاءالله این پروژه در زمان‌بندی پیش‌بینی شده به اتمام برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->