شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیم «اخت الرضا» همزمان با میلاد حضرت‌معصومه(س) به خانه‌ها می‌آید + زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال «رخنه» در شبکه یک + اثری درباره نمایش توان علمی و دفاعی کشور کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب» رونمایی شد
سرخط خبرها

معرفی فیلم «نپتون» ساخته محمدابراهیم غفاریان از مشهد + خلاصه داستان و بازیگران

  • کد خبر: ۲۱۰۴۳۲
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
معرفی فیلم «نپتون» ساخته محمدابراهیم غفاریان از مشهد + خلاصه داستان و بازیگران
فیلم «نپتون» یکی از فیلم‌های اجتماعی حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر است که محمدابراهیم غفاریان از هنرمندان جوان مشهد آن را کارگردانی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز فیلم «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر رقابت می کند.

در خلاصه داستان فیلم «نپتون» آمده است: افسانه و همسرش به دلیل مشغله کاری از فرزند خود غافل شده اند که فرزند آنها دچار مشکلی می‌شود…

محمدابراهیم غفاریان از هنرمندان جوان مشهد، کارگردان «نپتون» است و اولین تجربه کارگردانی‌اش را از سر گذرانده و سیاوش امین‌پور نیز تهیه‌کننده این فیلم و نویسندگی را هم مرجان ساداتی به عهده داشته است.

آرمین رحیمیان که بسیاری بازی او را در فیلم «شبی که ماه کامل شد» ستایش کردند در «نپتون» نقش اصلی را بازی می‌کند و بهدخت ولیان همراه با امین میری، رها خدایاری، آیدا ماهیانی، ندا عقیقی با حضور مسعود کرامتی و بهناز جعفری در کنار بازیگران کودک: امیررضا جوکار، ماهک حقیقی، آرتین تیموری و با معرفی بهداد بلیغ‌ و شهلا اکبری، بازیگران فیلم هستند.

مسعود کرامتی از بازیگران فیلم «نپتون» است. کرامتی جزو پیشکسوتان عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر محسوب می‌شود. او تئاترهای موفق بسیاری را روی صحنه برده و در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری درخشیده است. کرامتی چندین بار به خاط فعالیت‌های هنری‌اش مورد تحسین و تشویق جشنواره‌ها و نهادهای داخلی قرار گرفته است.

بهناز جعفری از بازیگران زن این فیلم است. جعفری که در حال حاضر یکی از بازیگران سریال کمدی «نیسان آبی» است که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، سال‌ها تجربه بازی در تئاتر و سینما و تلویزیون دارد. جعفری در بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خانه‌ای روی آب» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و در سی‌امین دوره این جشنواره برای بازی در فیلم «تلفن همراه رییس‌جمهور» دیپلم افتخار دریافت کرد.

کارن همایونفر علاوه بر این فیلم، ساخت موسیقی «قلب رقه» را هم در جشنواره امسال برعهده دارد. همایونفر تا کنون سه بار موفق به بردن سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «به وقت شام»، «جرم» و «زادبوم» شده است. علاوه بر این او بارها در جشنواره‌ها و بزرگداشت‌های مختلف برنده و نامزد جایزه و لوح تقدیر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->