توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس

  • کد خبر: ۲۱۰۵۸۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس
برخی کاربران گلکسی S۲۴ اولترا از ظاهرشدن یک خط سبزرنگ روی پیکسل‌های نمایشگر خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز - برخی کاربران در ردیت عکس‌هایی از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر کرده‌اند که روی نمایشگر آن یک خط سبز عمودی ظاهر شده است. به‌نظر می‌رسد که تنها کاربران آمریکایی این مشکل را گزارش داده‌اند. یکی از کاربران گفته است که وقتی این گوشی را از روی میز برداشت، یک خط سبز به‌طور ناگهانی ظاهر شد. او می‌گوید این گوشی ضربه‌ای نخورده یا داغ نشده بود.

کاربر دیگری نیز گفته است که این مشکل شش روز پس از استفاده از گلکسی S۲۴ اولترا پدید آمد. در این مورد، نه تنها یک خط سبز عمودی، بلکه حتی یک خط سفید افقی نیز ظاهر شده است.

مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس

سامسونگ هنوز بیانیه‌ای درباره این مشکل منتشر نکرده. در چند وقت اخیر، کاربران زیادی از مشکلات نمایشگر این گوشی شکایت داشته‌اند و چنین مسائلی برای شرکتی که خود سازنده صفحه‌نمایش است، چندان مطلوب نیست.

از آنجایی که سامسونگ خود تولید‌کننده صفحه‌نمایش‌هاست، بروز چنین مسائلی معمولاً بازخورد‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا می‌کند. مدتی پیش، کاربران از رنگ نمایشگر در مقایسه با گوشی‌های قبلی گلکسی شکایت داشتند؛ البته سامسونگ این مورد را رد کرده است و می‌گوید برای طبیعی‌ترکردن رنگ‌ها عمداً حالت Vivid را تغییر داده است.

مشکلی عجیب در نمایشگرهای گلکسی s24 سامسونگ + عکس

بروز چنین ایرادی، درحالی‌که تنها اندکی از عرضه این گوشی می‌گذرد، مخصوصاً برای کاربرانی که فقط چند روز آن را خریده‌اند، باعث نارضایتی شده است. به‌نظر می‌رسد که حتی اگر تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید، این مشکل برطرف نمی‌شود و احتمالاً با یک ایراد سخت‌افزاری مواجه باشیم. البته هنوز مشخص نیست این مشکل چقدر همه‌گیر باشد و باید منتظر بیانیه‌ای از سوی این شرکت کره‌ای باشیم.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->