نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

در لیگ قبلی فقط کشته ندادیم!

  • کد خبر: ۲۱۱۲
  • ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
در لیگ قبلی فقط کشته ندادیم!
تاج: اگر فیفا حرف ترامپ را بپذیرد، دیگر فیفا نیست

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد و از مشکلات و موانع این‌روزهای فوتبال کشور گفت.


از نظر مالی تیم سی‌ام آسیا هستیم
تاج یادآور شد: باید تلاشمان این باشد که در اول آسیا باقی بمانیم. البته مشکلاتی داریم. 2 بار با مسئولان امور مالی AFC جلسه داشته‌ایم. از نظر مالی و بودجه تیم سی‌ام قاره هستیم؛ ولی از نظر قهرمانی و افتخار، اول هستیم.


هیچ بانکی قانع نشد پول ما را حواله کند
رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: ما از دولت پول نمی‌خواهیم. ۱۰میلیون دلار از فیفا طلب داریم و نمی‌توانیم بگیریم. تمام راه‌ها را هم رفته‌ایم. فیفا در آخرین نامه‌اش اعلام کرد نتوانستیم هیچ بانکی را قانع کنیم که پولتان را حواله کند. برای درآمدها داریم تلاش می‌کنیم. نامه دیگری به اینفانتینو زده‌ام و دنبال جواب هستم. اگر بشود پولمان را به AFC بیاوریم، خوب است. برای حاکمیت دادن ۱۰میلیون دلار به فوتبال کشور خیلی سخت نیست. این پول را بدهند و بعدا هر موقع مشکلمان حل شد، خودشان بروند از فیفا بگیرند.


واکنش به توصیه جنجالی ترامپ
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود رئیس‌جمهور آمریکا، از اینفانتینو، رئیس فیفا، خواسته است هیچ پولی به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نشود، گفت: من هم یک چیزهایی در رسانه‌ها دیدم. حتی اگر ترامپ بگوید، فیفا نباید بپذیرد و نمی‌پذیرد. اگر بپذیرد که دیگر فیفا نیست. این یک کار سخیف است. فیفا مستقل است و حتما این‌طور نیست. خود اینفانتینو، رئیس فیفا، گفت تلاشم این است که پولتان را بگیرید.


برای استقلال ۲۲ نامه به فیفا زدیم
وی درباره اینکه استقلال از چه طریقی توانست به پولش در فیفا برسد، گفت: ۲۲ نامه برای استقلال به فیفا زدیم. آخرینش این بود که آقای خطیر و فتحی گفتند ما یک راه‌حل‌هایی داریم. گفتم اگر بتوانید برای ما هم حل کنید، خوب است. فیفا باشگاه را به‌عنوان یک NGO می‌شناسد و فدراسیون را حاکمیت می‌بیند. خیلی بد بود اگر امتیاز از استقلال کسر می‌شد. فیفا پذیرفته است که استقلال از این نهاد پولی می‌خواهد و همین که پذیرفته‌اند، خوب است؛ اما هنوز پولی در میان نیست.


وسط راه با کی‌روش سوار دلیجان شدم
وی تصریح کرد: بحث ما با کی‌روش این بود که وسط راه با او داخل دلیجان شدیم. اگر او را نمی‌خواستیم، باید کل قراردادش را می‌دادیم. اگر بداخلاقی می‌کرد، باید می‌ساختیم. کی‌روش برای ما زحمت زیادی کشید. طوری قرارداد بسته بود که اگر کسی را نمی‌خواستیم، پولش را باید می‌دادیم. فرمانده ما کی‌روش بود و باید او را در زمین حمایت می‌کردیم.


ورزشگاه‌ها آماده نشود، لیگ برگزار نمی‌شود
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش افزود: مشکل نور ورزشگاه‌ها جدی است. 3 درخواست کوچک را در اولویت قرار داده‌ایم. نیروی انتظامی گفت اگر این شرایط برقرار نشود، ما نمی‌آییم. وزیر ورزش و جوانان به تمام استانداران نامه زد. تمام بلیت‌ها باید الکترونیکی شود. الان بلیت‌های اتوبوس‌ هم الکترونیکی شده‌اند. موضوع دیگر، دوربین ورزشگاه‌هاست که اگر کسی توهین کرد، بدانیم کیست. اگر ورزشگاه‌ها آماده نشوند، لیگ برگزار نمی‌شود. اگر تعداد ورزشگاه‌های استاندارد به نصف رسید، لیگ را برگزار می‌کنیم و سایر تیم‌ها به شهرهای همجوار و بدون تماشاگر می‌روند.


وضعیت نامطلوب ورزشگاه‌های مسجدسلیمان، مازندران و بوشهر
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همه کشورها یک‌بار این کار را کرده‌اند؛ هرچند ممکن است تیم ملی لطمه ببیند. الان شرایط را مثبت می‌بینم. فولادشهر و نقش‌جهان آماده می‌شوند. ورزشگاه آزادی آماده است. ورزشگاه یادگار تبریز را دارند آماده می‌کنند. مدیرکل آذربایجان شرقی گزارش خوبی به من داد. تمام ورزشگاه‌ها را از نزدیک دیده‌ایم. فولادآره‌نا هم آماده می‌شود. نفت مسجدسلیمان و نساجی کار چندانی انجام نداده‌اند. بوشهر هم همین‌طور. اگر استانداردها فراهم نشود، بازی این تیم‌ها بدون تماشاگر به شهر همجوار منتقل می‌شود.


بعد از جلسه، زمان قرعه‌کشی لیگ مشخص می‌شود
تاج گفت: یک جلسه دیگر داریم؛ آن‌موقع می‌فهمیم که آیا قرعه‌کشی برگزار می‌شود یا خیر. ما سال گذشته در لیگ فقط کشته نداشتیم. در روزهای تیره هیچ‌کس نیست که مسئولیت را قبول کند. برای فیفا می‌خواستیم نامه‌ای بنویسیم ،ولی هیچ‌کس حاضر نشد؛ زیر این نامه را امضا کند. فکر می‌کنم بعدا از فوتبال لذت می‌برند. البته برگزاری مراسم قرعه‌کشی هم به این معنا نیست که حتما لیگ برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->