مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قرارداد حامدی‌فر افزایش می‌یابد

  • کد خبر: ۲۱۱۸۳۶
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
قرارداد حامدی‌فر افزایش می‌یابد
مسئولان باشگاه استقلال به دنبال اعتراض امید حامدی‌فر به دستمزدش قصد دارند میزان دریافتی او در فصل جدید را افزایش دهند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در فصل جاری بوده است؛ این بازیکن آینده‌دار بعد از آنکه در روز آخر نقل و انتقالات از لیست بزرگسال استقلال کنار گذاشته شد تا جا برای جذب بازیکن خارجی باز شود، با هیچ تیمی قرارداد نبست.
او بعد از مدتی به رقابت‌های آسیایی هانگژو رفت و در همان زمان استقلالی‌ها متوجه شدند که نمی‌توانند بجز گوستاوو بلانکو بازیکن خارجی دیگری را به خدمت بگیرند.

از این رو جواد نکونام رأی به بازگشت امید حامدی‌فر داد و این در شرایطی بود که سقف بودجه استقلال پر شده بود. حامدی‌فر برای آنکه بتواند فوتبال بازی کند و در ترکیب استقلال باشد، حاضر شد قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با استقلال را امضا کرده و همین قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود.
 مدیران استقلال به حامدی‌فر وعده دادند که با کاهش قرارداد برخی بازیکنان و خالی شدن بودجه مبلغ قرارداد او را افزایش می‌دهند، اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.


البته بنا به ادعای خود نکونام روز دوشنبه حامدی‌فر برای گرفتن حق و حقوقش گرد و خاکی در باشگاه استقلال کرد تا مدیران استقلال قرارداد او را افزایش دهد. در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال در‌صدد هستند تا قرارداد حامدی‌فر را افزایش دهند و مدعی هستند بزودی این اتفاق می‌افتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->