نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

هاشمی‌نسب بعد از سامره استقلال را ترک می‌کند!

  • کد خبر: ۲۱۲۲۰۷
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
هاشمی‌نسب بعد از سامره استقلال را ترک می‌کند!
مهدی هاشمی‌نسب که در بازی استقلال مقابل صنعت نفت غایب بود، قصد دارد با ادامه این روند استقلال را ترک کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی هاشمی‌نسب در استقلال خواهد ماند یا این باشگاه را ترک خواهد کرد؟ روایت‌های متعددی درباره ادامه همکاری این مربی با استقلال به گوش می‌رسد. برخی از دل‌خوری او بابت پرداخت نشدن مطالباتش از طرف باشگاه استقلال می‌گویند و برخی هم معتقدند که این مربی دیگر روابط نزدیک گذشته را با جواد نکونام ندارد.

هاشمی‌نسب فعلا سکوت کرده و تنها خبر‌هایی که از او به گوش می‌رسد این است که اگر مطالباتش را دریافت نکند به استقلال باز نخواهد گشت، اما درباره احتمال وجود برخی اختلافات میان او و جواد نکونام نیز باید حساس بود و اگر این خبر صحت داشته باشد بعد از سامره او دومین چهره استقلالی مهم خواهد بود که این تیم را ترک خواهد کرد.


البته هاشمی‌نسب در همه این ایام با احترام از نکونام یاد کرده و حتی اخیرا تصویری از جواد در صفحه شخصی‌اش قرار داد تا ارادت خود را به آقای سرمربی نشان دهد، اما به هرحال برخی شایعات نیز پیرامون نوع رابطه او با نکونام نیز دهان به دهان می‌شود که نباید به آن بی‌توجه بود.

به هرحال استقلال بعد از برد مقابل صنعت نفت آبادان به جای آنکه از این برتری لذت ببرد و به صدرنشینی خود افتخار کند، در میان انبوهی از شایعات متعدد قرار گرفته است؛ از رفتن هاشمی‌نسب و خطیر و حتی خود نکونام!

مشخص نیست چه فرایندی پشت پرده مدیریتی استقلال در حال رقم خوردن است که هیچ‌کس قادر نیست این حواشی را کنترل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->