آمریکا: اسرائیل در حمله اخیر خطوط قرمز را نقض نکرده است مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
سرخط خبرها

اعلام تعداد واجدان شرایط رای‌دادن در خراسان‌رضوی فقط از طریق ستاد انتخابات کشور+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۴۱۹
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
اعلام تعداد واجدان شرایط رای‌دادن در خراسان‌رضوی فقط از طریق ستاد انتخابات کشور+ فیلم
مدیرکل ثبت احوال خراسان‌رضوی در خصوص آخرین اخبار انتخاباتی در خراسان‌رضوی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلام‌حسین قنبری صبح امروز، ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، در استودیو انتخابات حاضر شد و اظهار کرد: استان خراسان رضوی ۶ میلیون و ۹۴۵ هزار نفر و مشهد ۳ میلیون و ۶۵۰ هزارنفر جمعیت دارد. امسال تسهیلی در اخذ رای انجام شده است که افراد می‌توانند با استفاده از کارت ملی یا شناسنامه یا گذرنامه یا گواهینامه یا کارت پایان خدمت در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه تعداد واجدان شرایط در استان صرفا از ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود، افزود: در دی‌ماه سال گذشته ۱۸ هزار جلد شناسنامه و امسال بیش از ۲۸ هزار و ۸۴۵ جلد شناسنامه صادر شده و تعداد شناسنامه‌هایی که در بهمن‌ امسال صادر کردیم بیش از ۳۵ هزار جلد بوده که تعدادی تحویل داده شده و تعدادی نیز در روز‌های آینده تحویل داده می‌شود.

قنبری با بیان اینکه جمعیت استان ۶ میلیون و ۹۴۶ هزار نفر و مشهد ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۳ نفر است، عنوان کرد: ما در خصوص صدور شناسنامه وظایفی داریم. در استان برای ۷۳.۸ درصد افراد شناسنامه مکانیزه صادر کردیم. در ۱۰ ماهه اول امسال ۲۷۵ هزار و ۴۶ کارت ملی هوشمند تحویل دادیم.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی ادامه داد: برای افراد بیش از ۱۵ سال از ابتدای طرح ۲ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۶۵۹ فقره شناسنامه مکانیزه و المثنی صادر شده و مجموع شناسنامه‌های مکانیزه صادر شده برای افراد کمتر از ۱۵ سال و بیش از ۱۵ سال، ۵ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۷۹۴ جلد شناسنامه بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه به غیر از شناسنامه، می‌توان از مدارک شناسایی دیگر استفاده کرد مردم همکاری کنند و اگر شناسنامه آن‌ها نیاز ضروری ندارند برای تعویض فعلا اقدام نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->