نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

AFC خطاب به فدراسیون فوتبال ایران: مالکیت استقلال و پرسپولیس با کیست؟

  • کد خبر: ۲۱۲۷۰۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
AFC خطاب به فدراسیون فوتبال ایران: مالکیت استقلال و پرسپولیس با کیست؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آن‌ها شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران خواستار پاسخ این مجموعه در خصوص مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران شده است.

AFC که قوانین سختگیرانه خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای جهت حضور تیم‌ها در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است خواهان توضیح شفاف درباره تعیین تکلیف سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و معضلات مالی این باشگاه‌ها شده است.

AFC که تمام مکاتبات بین المللی با باشگاه‌ها را از طریق فدراسیون‌های تحت عضو انجام می‌دهد خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و پاسخ فوری فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۱ فروردین فرصت رسیدگی به کمبود‌های باشگاه‌ها در این خصوص شده است و هرگونه تخلف را با جریمه‌های سنگین خود که از یک سال پیش وضع کرده بود روبرو خواهدت کرد.

حال باید دید آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند پاسخ شفاف در خصوص مالکیت خود به فدراسیون فوتبال داده و آن‌ها برای AFC ارسال کنند یا باید بار دیگر منتظر اتفاقات پر حاشیه دیگری در خصوص این دو باشگاه بود.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->