الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

گزارش‌هایی از تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت‌ها توسط مخابرات!

  • کد خبر: ۲۱۲۷۲۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
گزارش‌هایی از تخریب تجهیزات فیبر نوری برخی شرکت‌ها توسط مخابرات!
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات، به تازگی گفته گزارش‌هایی دریافت کرده که می‌گویند شرکت مخابرات تجهیزات فیبرنوری و کابل‌های ارتباطی برخی شرکت‌های اینترنتی را تخریب می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفتگو با شفقنا در پاسخ به این پرسش که  «گزارش‌های مختلف از برخی شهر‌ها حاکی است که شرکت مخابرات نسبت به تخریب تجهیزات فیبرنوری و کابل‌های ارتباطی برخی شرکت‌های اینترنتی اقدام کرده تا رقبا را از صحنه خارج کند، تدبیر وزارت ارتباطات چیست؟» کفته است: گزارش‌هایی هم به ما رسیده و فیلم‌هایی نیز در فضای مجازی منتشر شده که اتفاقاتی از این دست افتاده، من بار‌ها عرض کردم که شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده و باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند.

وزیر ارتباطات در ادامه گفته است: ما سمت مردم هستیم، هر کسی که بتواند سرویس بهتری را برای مردم فراهم کند، طبیعتاً مردم آن سرویس را انتخاب می‌کنند و ما نباید مانع انتخاب مردم شویم.  در شرایطی که این امکان هست که سرویس بهتری توسط اپراتور دیگری ارائه شود، شرکت مخابرات یا هر سرویس دیگری نباید جلوی سرویس‌دهی بهتر را بگیرد.

زارع‌پور در بخشی از صحبت‌هایش به نوعی مخابرات را از این اتهامات مبرا دانسته است: من مطمئن هستم که مدیران شرکت مخابرات و اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل محترم اصلاً در این فضا نیستند و کاملاً فضای همدلی و همراهی دارند و این موارد هم جزئی بوده که قابل برطرف کردن است، اما بالاخره یک فضای جدیدی در کشور به وجود آمده و تا پیش از این نبوده و طبیعی است که ممکن است مقاومت‌هایی هم در برخی از موارد صورت بگیرد.

زارع پور درباره برنامه وزارت ارتباطات در صورت تداوم روند تخریب فیبرنوری گفت: هر دو بخش خصوصی هستند، اگر کسی نسبت به تخریب اموال دیگری اقدام کند، مراحل آن در قانون مشخص شده و مسیر‌های رسیدگی وجود دارد و می‌توانند طبق قانون پیگیری کنند، ولی به نظر می‌آید که دوران گذاری است و حتماً با خوبی و خوشی طی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->