بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قوچان‌نژاد: نیان مشکل فنی ندارد | آبرویم را برای حفظ سهمیه استان وسط می‌گذارم

  • کد خبر: ۲۱۲۹۷۱
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
قوچان‌نژاد: نیان مشکل فنی ندارد | آبرویم را برای حفظ سهمیه استان وسط می‌گذارم
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: تلاش داریم سهمیه خراسان رضوی با آبروداری حفظ شود، در حال حاضر نباید دنبال مقصر بگردیم و باید کمک کنیم مشکلات نیان الکترونیک حل شود.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: نیان الکترونیک روی دور بدشانسی افتاده و شکست‌های ۳ بر ۲ و مصدومین بی شمار نیان به این تیم آسیب زده و مشکلاتی برایشان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به سهم خودم و هیات والیبال خراسان رضوی با هیات مدیره و کادرفنی نیان الکترونیک نشستی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که در چند بازی باقیمانده تا پایان فصل در کنار نیان باشیم و تلاش کنیم که نیان ضربه نبیند.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی تاکیدکرد: نیان الکترونیک مشکل فنی ندارد، بلکه بدشانسی‌های متعدد و فراوان گریبان این تیم را گرفته است. مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان و شکست‌های ۳ بر ۲ به تیم آسیب زده است. بازیکنان در حال حاضر ترس از برد پیدا کرده و احساس می‌کنند که دیگر نمی‌توانند به پیروزی برسند. رسانه‌ها و هواداران باید تلاش کنند که این سهمیه برای خراسان رضوی حفظ شود تا در سال آتی نیان در لیگ برتر قدرتمند ظاهر شود.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: حاضرم آبروی خودم را وسط بگذارم تا والیبال خراسان رضوی صدمه‌ای نبیند. تعداد بازیکنان نیان در برخی بازی‌ها به عدد درستی هم نمی‌رسید. در حال حاضر باید کمک کنیم که نیان از این شرایط خارج شود. حاضرم هرچه دارم بگذارم تا سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر حفظ شود، حتی اگر رئیس هیات والیبال هم نبودم این کار را انجام می‌دادم.

وی ادامه داد: تلاش داریم سهمیه خراسان رضوی با آبروداری حفظ شود، در حال حاضر نباید دنبال مقصر بگردیم و باید کمک کنیم مشکلات نیان حل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->