«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

«پردیس افکاری» بازیگر سینما و تلویزیون در کما است

  • کد خبر: ۲۱۳۱۵۶
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
«پردیس افکاری» بازیگر سینما و تلویزیون در کما است
پردیس افکاری بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون از ۱۰ روز پیش به بیمارستان منتقل شد و در این مدت بهبودی حاصل نشده و او در کماست.

به گزارش شهرآرانیوز، نازیار افکاری خواهر پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت درمانی این هنرمند توضیح داد: خانم افکاری شب یلدا از خارج به ایران آمد و احوال عمومی‌اش هم خوب بود، اما وقتی پزشکان فوق تخصص در حوزه گوارش و اعصاب و روان او را چکاپ کردند، متوجه سرطان کبد شدیم و در بیمارستان بستری شد.

وی درباره وضعیت فعلی این هنرمند، افزود: در حال حاضر ا‌و امکان گفتگو با ما را ندارد و بنابر نظر پزشکان در حالت کماست. دکتر‌ها هم می‌گویند متأسفانه وضعیت عمومی‌اش در حال بدتر شدن است. نسبت به دیروز و حتی نسبت به صبح امروز، وضعیتش بدتر شده است.

افکاری ادامه داد: حدود ۱۰ روز پیش بود که پردیس را به بیمارستان منتقل کردیم و در این مدت متأسفانه بهبود حاصل نشده و شاهد بدتر شدن وضعیت او هستیم.

وی درباره پیگیری مدیران سینمایی از وضعیت این هنرمند هم گفت: در این مدت مدیران پیگیر وضعیت خانم افکاری نبودند و تمام افرادی که در این مدت به بیمارستان مراجعه کردند، از دوستان و همکاران او بودند. از طرف هیچ نهادی شاهد پیگیری نبودیم و شکر خدا نیازی هم به حمایت در فرآیند درمان نداریم.

همچنین محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، درباره پیگیری سازمان برای روند درمانی پردیس افکاری بازیگر با سابقه سینما و تئاتر که به تازگی در بیمارستان بستری شده است، به خبرنگاران گفت: شامگاه ۱ اسفند خبر بستری شدن خانم پردیس افکاری در بیمارستان را به من اطلاع دادند. دوستان صندوق اعتباری هنر و وزارت ارشاد مطلع هستند و سازمان سینمایی نیز پیگیر روند درمان ایشان است. وظیفه ما پیگیری این ماجرا است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->