کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

رئیس فدراسیون کوهنوردی: بیش از یک میلیون نفر در کوه‌های ایران فعالیت دارند

  • کد خبر: ۲۱۳۴۱۹
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
رئیس فدراسیون کوهنوردی: بیش از یک میلیون نفر در کوه‌های ایران فعالیت دارند
رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور گفت: جمعیت کوهنوردی در دهه جدید بیش از چهار برابر شده است و الان بیش از یک میلیون نفر در کوه‌های ایران فعالیت می‌کنند.

رضا زارعی در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه ششمین همایش پیشکسوتان کوهنوردی و صعود‌های ورزشی کشور در مشهد گفت: پیشکسوتان تاج ورزش کشور ما هستند و باید همیشه آنان را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش با ورود جمعیت جدید همراه است، افزود: جمعیت کوهنوردی در دهه جدید بیش از چهار برابر شده است و الان بیش از یک میلیون نفر در کوه‌های ایران فعالیت میکنند. یکی از اهداف هیات‌های کوهنوردی توسعه همگانی این رشته است. جذابیت این رشته به گون‌های است که از آماتور تا حرف‌های به سمت کوه‌ها میروند.

زارعی تاکید کرد: کسانی که به کوه میروند باید آموزش ببینند و به توصیه‌ها توجه کنند. کوهستان قوانینی دارد که تخطی از این قوانین موجب بروز حوادث میشود.

وی در خصوص برنامه‌های فدراسیون کوهنوردی اظهار کرد: فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی در سال گذشته در عرصه‌های سنگ نوردی، یخ نوردی، کوهنوردی با اسکی و دو کوهستان فعالیت داشته که آخرین موفقیت بچه‌های ما کسب دو مدال طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان در کانادا در رشته یخ نوردی بود.

زارعی خاطرنشان کرد: هفته آینده تیم ملی کوهنوردی با اسکی به کشور چین اعزام و سال آینده هم مسابقات انتخابی المپیک را داریم. سه ورزشکار کسب سهمیه مسابقات ورودی را کردند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور تصریح کرد: زیرساخت کوهنوردی در حدی که ورزشکاران بتوانند در آن تمرین کنند مناسب است، ولی نیاز به دیدار‌های تدارکاتی در میادین بین المللی داریم که مسابقات چین در فروردین ماه یک اردوی تدارکاتی است و امیداریم بعد از آن با آمادگی لازم در مسابقات شانگ‌های و بوداپست مجارستان حضور یابیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->