نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

برزیل قهرمان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ شد

  • کد خبر: ۲۱۳۷۳۲
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
برزیل قهرمان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ شد
تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم ملی ایتالیا موفق شد ششمین عنوان قهرمانی در جام جهانی فوتبال ساحلی را جشن بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی برزیل و ایتالیا در فینال رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ساعت ۱۹ در شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر ۴ تیم ملی برزیل به‌پایان رسید.

برزیل، با ۵ عنوان قهرمانی، لقب پرافتخارترین تیم جهان را یدک می‌کشد. سلسائو در گروه D با پرتغال، مکزیک و عمان هم‌گروه بود که موفق شد با برتری در ۳ دیدار به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. سپس،  برزیلی‌ها با برتری ۸ بر ۴ مقابل ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند و با برتری ۳ بر ۲ در لحظات پایانی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شدند به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

در مقابل، ایتالیا در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های امارات، آمریکا و مصر هم‌گروه بود و موفق شد با برتری در هر ۳ دیدار خود به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم شود. در این مرحله، آتزوری با برتری مقابل تاهیتی به نیمه‌نهایی راه یافت و موفق شد در ضربات پنالتی بلاروس را مغلوب کند و سومین بار به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. این تیم ۲ نایب‌قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۹ در کارنامه خود داشت و این سومین عنوان نایب‌قهرمانی ایتالیا در جام جهانی بود.

وقت ۱۲ دقیقه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید. رودریگو و جوزف در این دیدار گلزنی کردند. برزیل در وقت دوم کار ایتالیا را تمام کرد. دروازه‌بان ایتالیا که عملکرد خوبی داشت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و رودریگو موفق شد گل دوم را برای برزیل به‌ثمر برساند.

فاتزینی بلافاصله گل تساوی را به‌ثمر رساند، اما برزیل با گل‌های برونو و جیووانی (گل‌به‌خودی) وقت دوم را با برتری ۴ بر ۲ به‌پایان رساند. برندو در ابتدای وقت ۱۲ دقیقه پایانی با یک ضربه قیچی‌برگردان تماشایی گل پنجم برزیل را به‌ثمر رساند. باز هم فاتزینی با ضربه پای چپ پرقدرت دروازه بوبو را باز کرد تا اختلاف کمتر شود. در ادامه، باز هم رودریگو با یک ضربه تماشایی موفق شد گل ششم برزیل و سومین گل خود در این دیدار را به‌ثمر برساند.

این پایان کار نبود و جیووانی موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند، اما در نهایت برزیل با برتری ۶ بر ۴ موفق شد ششمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

منبع:‌ ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->