نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

غلامرضا بصیری‌پور: مجلس جای استراحت نیست!

  • کد خبر: ۲۱۴۱۱۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • ۱
غلامرضا بصیری‌پور: مجلس جای استراحت نیست!
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه افرادی باید به مجلس بروند که بتوانند مسائل مختلف ایجاد شده را شفاف‌سازی کنند، گفت: حدود ۲۰ تا ۳۰ مسئله پیچیده و موثر در جامعه وجود دارد که افکار عمومی درگیر آن است و باید نمایندگان مجلس بتوانند آن‌ها را شفاف‌سازی کنند.

غلامرضا بصیری‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز یادآور شد: مسائلی مانند خشکسالی، موضوعات معیشتی مردم، اختلاس‌ها و حقوق نمایندگان مجلس افکار عمومی را درگیر کرده و نمایندگان باید بتوانند این مسائل را شفاف کنند.

وی با طرح این سوال که چرا هیچ‌وقت موضوع حقوق نمایندگان شفاف‌سازی نمی‌شود، افزود: اگر همین موضوع روشن شود، اعتمادسازی میان مردم شکل می‌گیرد، رضایت افزایش می‌یابد و به دنبال آن نیز مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با تاکید بر اینکه مجلس باید از افراد متخصص تشکیل شود، ادامه داد: مجلس باید یک کمیسیون حقوقی تخصصی داشته باشد تا این تعداد از لوایح میان مجلس و شورای نگهبان به خاطر مسائل حقوقی در رفت‌وآمد نباشد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه مجلس جای استراحت نیست، گفت: مجلس جای نمایندگان باجسارت و قدرتمند است تا مسائل مردم را بیان کرده و پیگیر حل آنان باشند.

بصیری‌پور یادآور شد: در حال حاضر احزابی مانند جبهه ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی هستند که افرادی با این ویژگی‌ها را انتخاب کرده و به مردم معرفی می‌کنند. انتخاب کردن براساس لیست‌های اعلام شده از سوی احزاب، باعث می‌شود بعد از انتخابات نیز مطالبه‌گری از سوی احزاب اتفاق بیفتد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید سه کار اساسی را انجام دهد، گفت: قانون‌گذاری، نظارت و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم از این فعالیت‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مملکت، حاکمیت دلال‌ها در اقتصاد است که باید دست آنان از اقتصاد کشور کوتاه شود. نمایندگان باید با وضع قوانین و نظارت مستمر بتوانند مشکلات مردم را حل کنند و البته این موضوع نباید فقط در زمان انتخابات فعال و بعد هم خاموش شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
غلومی
خدا وکیلی دیگه خبرگان جای خوابه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->