کاخ‌سفید: اراده سیاسی برای عضویت اوکراین در ناتو وجود ندارد نخست وزیر عراق بر ضرورت پایان یافتن تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه تاکیدکرد هشدار مصر به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح «گرسنه‌سازی» در غزه سازمان ملل: مشتاق همکاری با رئیس جمهور جدید ایران هستیم «هنیه» درباره اقدامات صهیونیست‌ها به میانجیگران هشدار داد پزشکیان در گفتگو با رئیس‌جمهور عراق: روابط دو کشور تعمیق و توسعه یابد حادثه امنیتی برای نظامیان صهیونیست در نوار غزه تظاهرات صهیونیست‌ها در خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) روسیه «هیمارس» مورد استفاده در حمله به سواستوپل را منهدم کرد + فیلم حماس: نتانیاهو موانع بیشتری را در مسیر گفت‌وگوها ایجاد می‌کند حضور مقامات ارشد آمریکا در مصر برای مذاکره درباره توافق آتش‌بس در غزه شلیک ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته سرلشکر سلامی: آمریکا کوچک و ضعیف شده است درخواست مقتدی صدر از طرفدارانش: در مواکب حسینی پرچم فلسطین را برافرازید اردوغان به آمریکا سفر می‌کند بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم! اسماعیل هنیه به پزشکیان تبریک گفت گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه + جزئیات اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان گفتگو کردند
سرخط خبرها

دعوت رئیس‌جمهور سابق از مردم برای شرکت در انتخابات | حسن روحانی: به کسانی که با وضع موجود مخالفند رای دهید

  • کد خبر: ۲۱۴۳۳۳
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
دعوت رئیس‌جمهور سابق از مردم برای شرکت در انتخابات | حسن روحانی: به کسانی که با وضع موجود مخالفند رای دهید
رئیس جمهور سابق گفت: لطفاً به هر کسی که مطمئن هستیم به شرایط موجود اعتراض دارد و با صدای بلند این اعتراض خود را اعلام کرده، رأی دهیم. این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق طی پیامی درخصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات و صندوق رأی برای ما همواره مهم است. می‌دانم اکثریت مردم از شرایطی که نسبت به این انتخابات بوده ناراضی هستند. اقلیت کمی در حوزه‌های انتخابیه وجود دارند که از نظر آن‌ها برای انتخاب شایسته هستند.

وی در ادامه‌ی این پیام گفت: مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند و این مشکلات باید حل شود. حل این مشکلات نیز از طریق تغییر در مجلس و تغییر در دولت خواهد بود و راهش این‌است که مردم در این شرایط به هر کسی که معتقدند که از شرایط فعلی راضی نبوده، به شرایط فعلی حاکم معترض است و به‌دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.

رئیس‌جمهور سابق در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است. می‌دانم تا رسیدن به اصلاحات مطلوب مردم فاصله زیادی وجود دارد. متأسفانه آنچه به مجریان و ناظران برای مشارکت حداکثری مردم و رقابت توصیه شد، عمل نکردند. امیدوارم به دو اصل دیگر یعنی مسأله امنیت و سلامت انتخابات توجه کافی شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->