تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود از آن وداع تلخ تا این شکوه حضور پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد + فیلم اعلام اسامی شهدای حمله اشرار به خودروی صندوق رأی در سیستان‌وبلوچستان (۹ تیر ۱۴۰۳) شرایط دومرحله‌ای‌شدن انتخابات چیست؟ انتخابات «به احتمال بسیار زیاد» به دور دوم کشیده می‌شود | گمانه‌زنی درباره دو نامزد مرحله دوم نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد + تعداد آرای هر کاندیدا + فیلم
سرخط خبرها

اسماعیل هنیه: انعطاف در مذاکرات به معنای تسلیم نیست

  • کد خبر: ۲۱۴۳۵۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
اسماعیل هنیه: انعطاف در مذاکرات به معنای تسلیم نیست
رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد جهان و کشور‌های عربی باید افسار رژیم صهیونیستی را بکشند و مانع حمله این رژیم به شهر رفح شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی کنفرانس موسسه بین‌المللی قدس گفت: ما به صهیونیست‌ها و آمریکا تاکید می‌کنیم که اهدافی را که در میدان نتوانستند، محقق کنند هرگز به رغم تمام فشار‌ها نمی‌توانند با حیله‌های سیاسی آن را به دست آورند.

به نقل از اسپوتنیک، وی گفت: رژیم اشغالگر در طول دوره جنگ غزه تنها در قتل کودکان و زنان و پیران موفق شد.

وی گفت: انعطاف در مذاکرات به معنای تسلیم شدن نیست. حتی اگر در مذاکرات به خاطر جان مردممان انعطاف به خرج بدهیم باز هم برای دفاع از آن‌ها آماده هستیم. رژیم اشغالگر مرتکب شنیع‌ترین جنایت‌های قتل، نسل کشی و آواره کردن مردم در غزه در تاریخ بشریت شده است.

هنیه تاکید کرد: مقاومت در زمانی وارد طوفان الاقصی شد که دشمن برای از بین بردن مساله فلسطین آماده می‌شد. کشور‌های همجوار باید توطئه گرسنگی در غزه را که رژیم اشغالگر آن را به راه انداخته است، از بین ببرند.

وی تصریح کرد: حداقل چیزی که ما در مسجد الاقصی و سایر اماکن متبرکه می‌پذیریم، پایبندی به وضع موجود بر اساس قوانین بین‌المللی است.

هنیه تأکید کرد: ملت ما از مسجد الاقصی و تمام مقدسات خود با انواع ابزار‌های مقاومت دفاع خواهد کرد.

وی گفت: تحولات کرانه باختری و تشدید تجاوزات در این منطقه با هدف اجرای طرح کوچاندن فراگیر فلسطینی‌ها است.

هنیه تاکید کرد: امروز وظیفه همه است که از غزه حمایت مالی و تسلیحاتی به عمل آورند. ما از گروه‌های مقاومتی که به غزه یاری می‌رسانند می‌خواهیم یکپارچگی و اتحاد خود را به خاطر مسجد الاقصی تقویت کنند. مسجد الاقصی قطب نمای این محور است. ما از مردممان در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم از روز اول ماه رمضان به مسجد الاقصی بروند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->