پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو
سرخط خبرها

تدوین بسته مطالبات بخش خصوصی خراسان رضوی از مجلس دوازدهم

  • کد خبر: ۲۱۴۵۳۸
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
تدوین بسته مطالبات بخش خصوصی خراسان رضوی از مجلس دوازدهم
رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی از تدوین بسته مطالبات بخش خصوصی خراسان رضوی از مجلس دوازدهم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا توکلی‌زاده با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقشی که نمایندگان منتخب در اصلاح فضای کسب‌وکار و بهبود رویه‌های اقتصادی ایفا می‌کنند، اظهار داشت: اتاق بازرگانی خراسان رضوی طی روزهای اخیر، به منظور ایجاد جریانی موثر در راستای طرح مطالبات مشخص و شفاف بخش خصوصی، تدوین بسته‌ای تخصصی را در دستور کار قرار داد که در آن مفاد شاخص‌ترین درخواست‌های این بخش به انضمام پیشنهادات نخبگان اقتصادی استان پیرامون این موارد جمع بندی خواهد شد. البته بسته مذکور، مقدمه‌ای بر مطالبات ما خواهد بود.

وی ادامه داد: در غایت کار نیز بسته مذکور در جلسه ای با منتخبان استانمان در دور دوازدهم مجلس، در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. پیگیری برای حل این مشکلات و مسائل، طی چهارسال حضور آن‌ها در خانه ملت از سوی اتاق، تداوم خواهد داشت.

توکلی زاده تاکید کرد: انتظار ما این است که در پایان دوره دوازدهم مجلس، این مشکلات گره‌گشایی شده باشند و این معیار و محکی بر کارآمدی عملکرد نمایندگان استانمان در قبال فضای کسب و کار این خطه و کلیت اقتصاد کشور خواهد بود.

وی با ذکر این نکته که باید مطالبات آحاد و اقشار جامعه از نمایندگانشان شفاف شود، یادآور شد: قطعا افرادی که به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان می‌شوند، در 4 سال آینده سرنوشت کشور را از منظر تدوین قوانین و تایید اهلیت و صلاحیت وزرای دولت‌های آینده رقم خواهند زد؛ لذا وظیفه‌ای بسیار مهم بر دوش دارند و جریان مطالبه‌گری از آن‌ها نباید متوقف شود.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت ورود افراد توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه اقتصاد به مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: اگر انتخاب نمایندگان دوره بعدی مجلس با شناخت کافی از سوی مردم انجام شود، افرادی به این میدان وارد می‌شوند که از توان تحلیل و آینده‌نگری لازم نسبت به مسائل کشور برخوردار هستند و ساز و کارهای قانون‌گذاری را می‌شناسند، قطعا عملکرد مجلس در حوزه های مختلف خصوصا در بخش اقتصادی طی چهار سال آینده، درخشان‌تر خواهد بود.

او در خصوص ویژگی‌های افرادی که شایسته تصدی کرسی‌های مجلس شورای اسلامی هستند، عنوان کرد: در وهله نخست، باید علم رسیدگی به مشکلات مردم و توانایی فکری ارائه راه‌حل‌های کارآمد برای حل معضلات در این افراد وجود داشته باشد. همچنین، در حوزه اقتصادی ضروری است، افرادی به عرصه قانون‌گذاری وارد شوند که تجربه کافی به منظور درک دغدغه‌‌های مسائل بخش خصوصی را داشته و دردآشنای این بخش هستند. بخش خصوصی عامل ایجاد اشتغال، ثروت و روان‌سازی عملیات اقتصادی در کشور است و با پیگیری مطالبات و دغدغه‌های این بخش، مسیر توسعه اقتصادی هموار خواهد شد.

توکلی‌زاده خاطرنشان کرد: پیشاپیش از نمایندگان منتخب خراسان رضوی دعوت به عمل می‌آوریم تا در آغاز دوره جدید مجلس، با حضور در اتاق بازرگانی خراسان رضوی، ضمن بیان برنامه‌های خود برای پیگیری موضوعات اقتصادی و مباحث مرتبط با فضای کسب و کار، به دغدغه‌ها و مطالبات فعالان اقتصادی استان گوش بسپارند و پیشنهادات خُبرگان این حوزه را نیز در قالب بسته پیشنهادی مشکلات بخش خصوصی خراسان رضوی، دریافت نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->