اعلام وضعیت ویژه اضطراری اراضی اشغالی برای ۴۸ ساعت آیت‌الله علم‌الهدی: اربعین حسینی؛ جریان آگاهی بخش برای تمام بشریت | اربعین کربلا، قدس را آزاد خواهد کرد عزاداری هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی (ره) در حضور رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است + فیلم استاندار خراسان رضوی: ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی | پرتاب ۳۲۰ فروند موشک و پهپاد (۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟ (۳ شهریور ۱۴۰۳) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه
سرخط خبرها

۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را آغاز کردند | ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند 

  • کد خبر: ۲۱۴۶۲۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را آغاز کردند | ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند 
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تاکنون ۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را شروع کردند و آماده اخذ رای از هم‌وطنان هستند و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدهادی طباطبایی با حضور در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی با اعلام آخرین اخبار انتخاباتی اظهار کرد: از یک‌سال قبل مقدمات برپایی انتخابات پیش‌بینی شده و عوامل اجرایی در حال فراهم‌سازی زیرساخت‌های انتخابات بودند، تا امروز سر ساعت ۸ صبح انتخابات آغاز شود. 


وی با بیان اینکه ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: ۸۶ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و ۴۶۲۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است. زیرساخت‌های لازم آماده‌اند. تا الان ۹۹ درصد شعب راه‌اندازی و اخذ رای آغاز شده و با توجه به برودت هوا با استقبال خوبی همراه بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: ۴میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند که ۲۵۹ هزار نفر رای اولی‌اند. شعب ویژه برای سالمندان و بانوان نیز پیش‌بینی شده است. مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت‌حیدریه بیشترین تعرفه‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، اولین بار مانیتورینگ را برای بررسی فرآیند در ستاد انتخابات برقرار کردیم و مردم فرصت دارند تا لحظه به لحظه انتخابات را رصدکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->