برنامه رژیم غذایی باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه انجام شود صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست کشف بیش از سه‌هزار قرص و داروی ممنوعه از یک عطاری در بولوار توس مشهد + فیلم بازی جرئت‌و‌حقیقت از دندان‌ساز یک زورگیر حرفه‌ای ساخت دستگیری جمشید ژاپنی، سرکرده باند لاشخورها بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) قتل درپی درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی
سرخط خبرها

کمپین مردمی سرخی من از تو در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۴۶۸
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کمپین مردمی سرخی من از تو در خراسان رضوی
پویش مردمی "سرخی من از تو" همزمان با چهارشنبه آخر سال در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون استان خراسان رضوی برپا شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: این پویش مردمی برای سومین سال متوالی همزمان با مراسم چهارشنبه سوری به منظور ترویج اهدای خون در استان خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
دکتر مجید عبدالهی از مردم دعوت کرد در شب چهارشنبه سوری با اهدای خون خود به بیماران و نیازمندان به خون و فراورده‌های خونی، زندگی ببخشند.

وی با بیان اینکه باید اهدای خون را به یک تکلیف اجتماعی تبدیل کنیم، افزود: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در ایام پایانی سال برای شاد کردن بیماران و خانواده آن‌ها به پویش "سرخی من از تو" پیوسته و انتقال خون را در خلق رویداد انسان دوستانه یاری نمایند.

وی اظهار داشت: در قالب این پویش ۶ پایگاه اهدای خون در مشهد و پنج پایگاه اهدای خون نیز در شهر‌های قوچان، گناباد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه فعال هستند.
عبدالهی گفت: امید است با همت مردم نوعدوست استان خراسان رضوی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز با ذخیره مناسب و کافی، پاسخگوی بیماران نیازمند خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

استان خراسان رضوی، بعد از استان‌های تهران و فارس، سومین تولید کننده خون در کشور است.
اداره کل انتقال خون خراسان رضوی وظیفه تامین خون ۶۰ بیمارستان این استان را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->