نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

حضور جامعه ورزش در سالن شهید بهشتی برای شرکت در انتخابات + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۷۰۳
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
حضور جامعه ورزش در سالن شهید بهشتی برای شرکت در انتخابات + فیلم
جامعه ورزش استان خراسان رضوی در کنار سایر اقشار و مردم مشهد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرایند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، در کشور شروع شد و هم‌زمان با این اتفاق شرایطی محیا شده تا ورزشکاران و ورزش‌دوستان مشهدی با حضور در سالن شهید بهشتی، آرای خود را به صندوق‌های رای بیندازند. براین اساس از صبح امروز هیئت‌های مختلف ورزشی در کنار سایر مردم در این برنامه حاضر شدند و صحنه‌های نابی را در این جشن ملی رقم زدند.

ورزشکاران و مدیران هیئت‌های فوتبال، ووشو، بدنسازی و پرورش اندام، آمادگی جسمانی، وزنه‌برداری و... امروز در سالن شهید بهشتی حاضر شدند تا آرای خود را به صندوق‌های رای بیندازند. در حاشیه این رویداد، برنامه‌های متنوعی هم از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برای افراد حاضر در سالن بهشتی درنظر گرفته شده بود. اجرای گروه سرود و خواندن اشعار حماسی و ملی توسط جوانان و نوجوانان یکی از این برنامه‌ها بود که با تشویق حاضران همراه شد.

تاج فیروز: نمایندگان از خودشان بپرسند اگر سردار سلیمانی در مجلس بود چه می‌کرد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی یک صندوق سیار را در محل سالن شهید بهشتی مستقر کردیم تا کار رای دادن برای عموم مردم و ورزشکاران تسهیل شود. از صبح هم استقبال خوب و امیدوارکننده‌ای داشتیم و مطمئنم هرچه هوا گرم‌تر شود، جمعیت بیشتری هم در این انتخابات حاضر خواهند شد. من اطمینان دارم قطعا تمام ورزشکارانی که به خودشان و آرمان‌های نظام اهمیت می‌دهند در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

تاج فیروز در پایان افزود: این روز‌ها در فضای مجازی صحبتی است مبنی براینکه اگر شهید سلیمانی زنده بود الان در انتخابات شرکت می‌کرد یا نه؟ من می‌خواهم همین را به نمایندگان منتخب مردم که راهی مجلس می‌شوند گوشزد کنم و پیشنهاد بدهم که این سوال را پیش چشم خودشان بگذارند و بگویند اگر سردار سلیمانی الان به‌جای آن‌ها بود در مجلس چه می‌کرد؟ بدون شک با اخلاص برای رفع مشکلات و معضلات مردم تلاش می‌کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->