وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: اتاق وضعیت انتخابات برای پایش و رصد لحظه‌ای شعب اخذ رای ایجاد شده است + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۷۵۱
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
فرماندار مشهد: اتاق وضعیت انتخابات برای پایش و رصد لحظه‌ای شعب اخذ رای ایجاد شده است + فیلم
معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: اتاق وضعیت انتخابات برای پایش و رصد لحظه‌ای شعب اخذ رای و رفع نقایص موجود ایجاد شده است.

محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره دلایل تشکیل اتاق وضعیت انتخابات اظهار کرد: به دو دلیل اتاق وضعیت ایجاد شد. نخست اینکه تمام شعب در اتاق وضعیت مورد پایش و مانیتورینگ قرار بگیرد تا تمام اتفاقات شعب اخذ رای رصد شود و امکان گفت‌وگوی مستقیم با اعضای شعب و رفع نقص احتمالی وجود داشته باشد. از سوی دیگر، با شفاف سازی صورت گرفته، همه دستگاه‌های نظارتی بر شعب اخذ رای و سلامت اخذ رای ناظر باشند.

وی افزود: تمام اعضای شعب از ساعت ۶ صبح در حاضر بودند و منتظر آغاز فرایند انتخابات بودند و خوشبختانه مشکل خاصی در این فرآیند نداشتیم. در آغاز رای گیری، برخی شعب در مورد تطابق با کاربر دچار مشکل بودند که مشکل به سرعت برطرف شد. برخی از شعب نیز مشکل گرمایشی داشتند که این مشکل نیز برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز کسی نمی‌تواند ادعا کند در شعبه تعرفه وجود ندارد یا شعبه تعطیل شده است یا فعالیتی در آن انجام نمی‌شود. تمام موارد مطرح شده در اتاق مانیتورینگ رصد می‌شود و نواقص برطرف می‌شود.

وی تاکید کرد: اتاق وضعیت فرصت بسیار خوبی برای نظارت و رصد شعب اخذ رای بوده و همه دستگاه‌های نظارتی امکان رصد لحظه‌ای دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->