تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد
سرخط خبرها

رئیس دفتر رئیس‌جمهور: حضور مردم در انتخابات پرشور است

  • کد خبر: ۲۱۴۷۷۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
رئیس دفتر رئیس‌جمهور: حضور مردم در انتخابات پرشور است
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان گفت: با بررسی‌های انجام شده و اخبار رسیده حضور مردم در انتخابات پرشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان گفت: با بررسی‌های انجام شده و اخبار رسیده حضور مردم در انتخابات پرشور است.

اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز، بصیر آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی که امروز بر اساس گزارشاتی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است، به نوبه خودم تشکر کنم.

وی گفت: برابر گزارشاتی که از بخش اجرا و نظارت داریم، بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در امر نظارت عهده‌دار موضوع نظارت هستند. تمام تلاش همت عزیزان بخش نظارت این است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزار کننده انتخابات، به عنوان ضریب اطمینان مضاعف، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود پاس بدارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: این جمعیت و خیل عظیم ناظران این اطمینان را به مردم می‌دهد که آرای آن‌ها به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه مردم ناظر در انتخابات امروز گفت: برابر گزارشاتی که اعلام شده، امسال از نظارت‌های مردمی بهره حداکثری گرفته شده است و از طریق سامانه «مردم ناظر» مردم هم به صحنه آمدند که از اقدامات شایسته و مورد تقدیر است.

وی در پایان اظهار کرد: اطمینان داریم که در ادامه کار و ساعات باقی مانده هم حضور بیشتر مردم و هم تلاش و همت مضاعف مجریان و ناظران محترم انتخابات را شاهد باشیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->