نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

۳ بازیکن استقلال در آستانه دعوت به تیم ملی

  • کد خبر: ۲۱۵۲۵۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
۳ بازیکن استقلال در آستانه دعوت به تیم ملی
صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان ۳ بازیکن احتمالی استقلال در لیست آینده تیم ملی خواهند بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه تیم ملی از جام ملت‌های آسیا حذف شد، کارشناسان بحث جوانگرایی یا تغییر نسل در تیم ملی را پیش کشیدند که سرمربی تیم ملی نیز در مصاحبه خود پس از شکست مقابل تیم ملی فوتبال قطر به این موضوع اشاره و تمایل خود را به برخی تحولات در تیم ملی نشان داد. البته قلعه‌نویی تاکید کرده که تغییر نسل در تیم ملی به سرعت قابل انجام نیست و تیم ملی باید به طور آرام و پیوسته بازیکنان پا به سن گذاشته خود را کنار بگذارد و به سمت بازیکنان جوان‌تر برود.

خداحافظی امید ابراهیمی از تیم ملی و احتمال حذف بازیکنانی همچون کریم انصاری‌فرد شانس را برای دیگر بازیکنان ایجاد خواهد کرد تا به تیم ملی فرا خوانده شوند. از سویی برخی مصدومیت‌ها نیز سرمربی تیم ملی را به سمت تحولات در ترکیب آینده تیم ملی پیش خواهد برد و ممکن است در سیر تغییرات بازیکنان استقلال بیشتر مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار بگیرند.

عملکرد نا مطلوب برخی بازیکنان نیز یکی از بهانه‌هایی است که احتمالا لیست آینده تیم ملی را با تحولاتی رو به رو خواهد ساخت.

برای مثال در خط دفاع شاهد عملکرد ضعیف بازیکنان در بازی‌های بزرگ و مهم تیم ملی بودیم که این موضوع شانس دیگر بازیکنان را برای ورود به دایره بازیکنان تیم ملی افزایش خواهد داد.

یکی از بازیکنانی که احتمال می‌رود در لیست آینده تیم ملی جایی داشته باشد، آرمین سهرابیان است. بازیکنی که پیش‌تر نیز بار‌ها مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته بود و حتی انتظار داشت در لیست بازیکنان نهایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نیز قرار بگیرد.

با توجه به اینکه نه کنعانی‌زادگان در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی در بخش دفاعی تیم ملی داشته و نه شجاع خلیل‌زاده، پیش بینی اینکه قلعه‌نویی آرام، آرام به سمت گزینه‌های دیگر برود بسیار زیاد است. سرمربی تیم ملی درآینده احتمالا روی پورعلی گنجی بار دیگر حساب خواهد کرد و این مدافع به تیم ملی فراخوانده خواهد شد.

اما از سهرابیان جلوتر باید به صالح حردانی اشاره داشت که با مصدومیتی که برای صادق محرمی به وجود آمده او به عنوان جدی‌ترین گزینه برای حضور در لیست آینده تیم ملی نامش مطرح شده است.

صالح قبل از جام ملت‌های آسیا نیز بار‌ها از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی فراخوانده شد و هرگاه مشکلی برای محرمی یا رضاییان به وجود آمد او اولین گزینه‌ای بود که از سوی سرمربی تیم ملی به تیم ملی دعوت شد.

به احتمال زیاد او اقبال بالایی برای بازگشت به لیست تیم ملی خواهد داشت وچه بسا همین فرصت برای هافبک-مدافع راست استقلال کفایت کند تا جایگاه خودش را در تیم ملی سفت کند.

اما دایره بازیکنانی که احتمالا از سوی امیرقلعه‌نویی به تیم ملی فراخوانده خواهند شد، به همین دو بازیکن ختم نمی‌شود. ابوالفضل جلالی نیز با شانس کمتر می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی سرمربی تیم ملی برای حضور در دو بازی پیش رو در ایام نوروز باشد.

جلالی البته در ترکیب استقلال درخشش محسوسی نداشته و همچنان با فراز و نشسب پیش می‌رود و چندان در یک مدار ثابت قرار ندارد، اما تجربه بازی در جام جهانی فوتبال به هرحال وسوسه انگیز است و هیچ بعید نیست که سرمربی تیم ملی بار دیگر جلالی را به تیم ملی فرابخواند تا در جناح راست از او بهره بگیرد.

با توجه به اینکه احسان حاج صفی پا به سن گذاشته و به زودی باید کفش‌ها را بیاوزید، سرمایه گذاری روی بازیکنی همچون جلالی می‌تواند آینده نگرانه باشد. هرچند که تیم ملی در این پست میلاد محمدی را هم در اختیار دارد.

ناگفته نماند که سهرابیان نیز قادر است در پست دفاع چپ برای تیم ملی بازی کند.

برای دیگر بازیکنان استقلال نمی‌توان شانس آن چنانی در ذهن متصور بود. شاید تنها مهدی مهدی‌پور و اندکی هم ایمان سلیمی نگاه‌ها را متوجه خود سازند، اما دیگر بازیکنان فعلا درحد واندازه‌ای نیستند که بتوانند با بازیکنان کنونی تیم ملی رقابتی شانه به شانه داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->