واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی تعداد شهروندان مشهدی دارای معلولیت به ۶۰ هزار نفر رسید ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه معلولان | زمان آزمون تغییر کرد واریز مبالغ نامشخص بهزیستی برای معلولان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) سهمیه خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی معلولان سراسر کشور مشخص شد مستمری حق پرستاری فروردین ۱۴۰۳ معلولان همراه با مابه‌التفاوت واریز شد + مبلغ مستمری (۲۷ فروردین) مستمری کمک هزینه لوازم بهداشتی فروردین ۱۴۰۳ معلولان بدون افزایش واریز شد واریز علی‌الحساب کمک‌هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) مستمری فروردین ۱۴۰۳ معلولان با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد (۲۵ فروردین ۱۴۰۳) استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت واریز مستمری فروردین ۱۴۰۳ مددجویان بهزیستی شایعه است | مستمری کمیته امداد واریز شد شمار معلولان ذهنی و اوتیستیک در مشهد به بیش از ۱۶ هزار نفر رسید تفاوت فاحشِ حق پرستاری معلولان و حق پرستاری جانبازان در سال ۱۴۰۳ قدرِ سکوت | مراسم آخرین شب قدر ۱۴۰۳ ویژه ناشنوایان برگزار شد + ویدئو اوتیسم چیست؟ | نگاهی به چالش ها و فعالیت ها در حوزه اوتیسم تجهیز و بهره‌برداری از ۲مرکز جدید آموزش طیف اوتیسم در خراسان رضوی واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشهد به مناسبت روز جهانی اوتیسم آبی رنگ خواهد شد کمک هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان واریز شد (یک فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جشن بزرگ شهرداری مشهد برای معلولان به مناسبت اعیاد شعبانیه (۱۴ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۵۳۷۰
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
جشن بزرگ شهرداری مشهد برای معلولان به مناسبت اعیاد شعبانیه (۱۴ اسفند ۱۴۰۲)
جشن بزرگ ویژه معلولان مشهدی به کوشش سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جشن بزرگ اعیاد شعبانیه ویژه افراد دارای معلولیت و زنان کارآفرین سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی مشهد به کوشش شهرداری برگزار شد.

مهدی ابراهیمی معاون امور اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این مراسم گفت: علت تاخیر در برگزاری این جشن، سرما و بارش برف بود که شرایط حضور همشهریان دارای معلولیت را سخت می کرد و امروز توانستیم میزبان این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: مشارکت اجتماعی به خصوص از جنس مشارکت های معلولین بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و شهرداری همواره خود را متعهد به تکریم این شهروندان و نکوداشت آنان می داند.

ابراهیمی افزود: معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی حامی تشکل های معلولان است و همواره سعی کردیم بستر مشارکت را با این صنوف اجتماعی گسترش دهیم.

جواد بهنام مدیر اداره بهزیستی شهرستان مشهد نیز طی سخنانی در این مراسم عنوان کرد: مشهد در حدود ۶۰ هزار پرونده معلولان دارد که آمار بسیار بالایی در استان ما و سراسر کشور است.

بهنام افزود: طبعا خدمت رسانی به شکل کامل و رضایت بخش برای این عزیزان فقط در توان بهزیستی نیست و براساس قانون، بسیاری از دستگاه های اجرایی مکلف به ارائه خدمت به معلولان هستند. در این بین، خدمات گسترده شهرداری مشهد به معلولان در جای خود بسیار قابل تقدیر می باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم از بیش از ۱۰۰ شهروند دارای معلولیت به عنوان چهره های نخبه و اثرگذار اجتماعی با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و بیش از ۶۰۰ نفر از معلولان ساکن در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان جسمی حرکتی و ذهنی مشهد نیز مورد تجلیل قرار گرفتند. این سومین سالی است که شهرداری مشهد جشن و دورهمی ویژه معلولان را برگزار می نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->