ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چگونه در سایت مرکز مبادله ایران برای خرید ربع سکه ثبت نام کنیم؟

  • کد خبر: ۲۱۵۵۲۳
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
چگونه در سایت مرکز مبادله ایران برای خرید ربع سکه ثبت نام کنیم؟
فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه دومین مرحله حراج ربع سکه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در مرحله نخست این حراج در روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه، از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.

برای شرکت در حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران ابتدا باید ثبت نام کرده و احراز هویت شوید.

ثبت‌نام و احراز هویت

برای این کار متقاضی باید ابتدا از طریق آدرس اینترنتی market.ice.ir وارد سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران شده و از طریق گزینه ثبت‌نام اقدام به ثبت اطلاعات مورد نیاز کند.

پس از احراز هویت به صورت آنلاین، متقاضی لازم است در استان مورد نظر خود یکی از شعب بانک ملی را برای دریافت فیزیکی سکه طلا انتخاب کند.

با اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، متقاضیان خرید سکه‌های حراجی می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

احراز هویت هزینه دارد. به این صورت که هزینه آن یکبار به مبلغ ۲۹۵ هزار ریال توسط سرویس احراز هویت دیجیتال (eKYC) به صورت برخط دریافت می‌شود و در حراج‌های بعدی چنین هزینه‌ای از متقاضی دریافت نمی‌شود. احراز هویت از طریق سازمان ثبت احوال استعلام می‌‏شود.

متقاضی برای ثبت نام در سامانه معاملات باید از طریق شماره همراه منطبق با کد ملی خود اقدام کند و سپس اقدام به ثبت اطلاعات هویتی، آدرس، شماره حساب و شماره کارت نماید.

متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده اند، فرصت دارند تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.

ثبت سفارش

متقاضی پس از ثبت‌نام و احراز هویت می‌تواند از طریق سامانه معاملات طلا اقدام به ثبت سفارش برخط برای شرکت در حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کند.

برای این کار متقاضی ابتدا باید معادل تعداد سفارش مورد نظر، متناسب با قیمت پیشنهادی خود و هزینه‌های دیگر را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در سامانه به حساب اعلام‌شده واریز کند. سپس در روز و ساعات اعلام شده برای حراج، سفارش خود را ثبت کند. این سفارش شامل قیمت پیشنهادی و میزان سکه درخواست‌شده است.

شرکت در حراج سکه طلا

هر متقاضی پس از ثبت‌نام و اتمام دوره ثبت سفارش، وارد فرآیند حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می‌شود. مرتب‌سازی و اولویت‌بندی سفارشات بر اساس بالاترین قیمت پیشنهادی و در صورت برابری قیمت‌های مرتب‌سازی بر اساس زمان ثبت سفارش صورت می‌گیرد.

در نهایت سکه طلا بر اساس اولویت‌بندی از بالاترین اولویت به پایین‌ترین اولویت متناسب با مقدار عرضه به متقاضیان تخصیص داده می‌شود.

نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین سکه‌های طلا از طریق حساب کاربری برندگان در سامانه سکه طلا قابل دسترس قرار می‌گیرد.

دریافت سکه طلا

برنده حراج می‌تواند جهت تحویل فیزیکی سکه طلا پس از تخصیص از شعبه منتخب خود تا هفت روز کاری بعد از آن اقدام کند. در صورت تاخیر در دریافت سکه از شعبه بانک، متقاضی به مدت هفت روز کاری دیگر فرصت دارد با پرداخت هزینه نگهداری سکه خود را تحویل بگیرد. عدم مراجعه متقاضی برای دریافت سکه در مهلت مقرر به فسخ معامله منجر خواهد شد و وجوه واریزی پس از کسر هزینه‌های عملیاتی عودت داده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->