نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

طاهری گزینه تامین اجتماعی برای مدیریت پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۲۱۵۸۶۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
طاهری گزینه تامین اجتماعی برای مدیریت پرسپولیس؟
علی اکبر طاهری همچنان شانس بازگشت به پرسپولیس را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تا یکی دو ماه پیش علی اکبر طاهری گزینه مدنظر سازمان تامین اجتماعی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس بود از این جهت که او ارتباط خوبی با مدیران این مجموعه دارد، اما در شرایط فعلی مشخص نیست که چه اتفاقی رخ خواهد داد. در شرایط فعلی رضا درویش مدعی است که برنامه‌های اقتصادی برای باشگاهش دارد و از مسئولان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی خواسته اجازه دهند حداقل تا پایان فصل آینده اجازه دهند او به کارش ادامه دهد.

از طرفی درویش در جلسه با بازیکنان پرسپولیس از کسری ۲۰۰ میلیارد تومانی باشگاهش در این فصل و مشکلات مالی فراوانی که پیش رو دارند صحبت کرده است. به هر شکل صحبت از تغییر قطعی مدیریت باشگاه پرسپولیس اشتباه است چرا که درویش از برخی نهاد‌ها به شدت حمایت می‌شود تا حدی که وزیر ورزش نتوانست او را برکنار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->