اجاره نشینی ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
سرخط خبرها

ثبت ۱۱۴ هزار میلیارد ریال خرید با کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۵۹۶۵
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
ثبت ۱۱۴ هزار میلیارد ریال خرید با کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: میزان خرید مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی در این استان از آغاز این طرح ( نیمه خردادماه) تاکنون به ۱۱۴ هزار و ۱۵۲ میلیارد ریال رسیده است.

محمد امین بابایی افزود: تعداد فروشگاه‌های فعال در طرح مزبور شامل زنجیره‌ای و خرد، ۱۶ هزار باب در استان خراسان رضوی بوده که تاکنون هفت میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۳۳ مورد تراکنش برای خرید کالابرگ الکترونیکی در این فروشگاه‌ها از طریق دستگاه کارتخوان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: تعداد خانوار‌های مشمول در طرح کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۸۵۴ خانوار است که تاکنون ۴۰ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال در استان از این طرح استفاده کرده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اضافه کرد: مرحله جدید و بزرگ طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان "طرح فجرانه" در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی از ۱۷ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و همه خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار خرید (برای هر نفر) ۱۱ قلم کالا شدند.

وی گفت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های ضروری برای هر فرد منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران (با قیمت‌های مبنا سال ۱۴۰۱) انتخاب شده است و مابه التفاوت آن با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود.

بابایی ادامه داد: در این صورت قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم هفت میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۳۰ ریال بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ سه میلیون و ۵۲۳ هزار ریال از جیب خود پرداخت نمایند و اختلاف آن تا قیمت روز به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۰۰ هزار ریال از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: مرحله نخست طرح فجرانه به پایان رسید و مرحله دوم آن از فردا، ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود و مانند مرحله قبل مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای هر نفر برای سرپرستان خانوار یارانه بگیر شارژ خواهد شد، اما بعد از تاریخ مورد نظر دیگر این مبالغ اعتباری ندارد و نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: یارانه بگیران متقاضی باید توجه داشته باشند قیمت روز ۱۱ قلم مشمول طرح فجرانه بر اساس کالا‌های مرجع بوده و در خصوص کالا‌هایی با قیمت بالاتر مابه التفاوت را از محل حساب فرد پرداخت خواهند کرد.

به گفته وی، دهک‌های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید بوده و یارانه بگیران این دهک‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شامل فروشگاه خرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای «افق کوروش، جانبو، هفت، دیلیمارکت، گندم، هایپرفامیلی، والمارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ و دیجی کالا» نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

بابایی اظهار کرد: متقاضیان برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم افزار کاربردی «شما» مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند، برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مایکت مراجعه نمایند یا از طریق کد دستوری #۱۴۶۳ *۵۰۰* نسبت به دریافت لینک نصب این نرم افزار اقدام نمایند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->