شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان
سرخط خبرها

هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۶۵۸۳
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد+ فیلم
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد از هزینه ۶۰۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد خبر داد.
نیما صارمی
خبرنگار نیما صارمی

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تفاوت دسترسی دوم ایستگاه الندشت در خط ۲ مترو مشهد با دیگر ایستگاه آن گفت: دسترسی فرعی ایستگاه الندشت را حدود ۲ سال پیش راه‌اندازی کردیم و مسافرگیری که از این ایستگاه انجام می‌شد از دسترسی فرعی آن صورت می‌گرفت. دسترسی دوم این ایستگاه که امروز افتتاح شد، دسترسی اصلی ایستگاه الندشت است و تمام تجهیزات اصلی در آن قرار دارد.

وی افزود: با مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به همراه ۳ پله اضطراری در مسیر کوهسنگی و مسیر شهید هاشمی‌نژاد توانستیم افتتاحیه دسترسی اصلی ایستگاه الندشت را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: ورود زائر و مسافر از نظر پدافندی نیز بسیار اهمیت داشت که بتوانیم امنیت کامل را برای ورود و خروج مسافر از این ایستگاه تامین کنیم. انشاالله بتوانیم ایستگاه سلامت، آخرین ایستگاه خط ۲ مترو مشهد را در سال آینده افتتاح کنیم تا کار خط ۲ را تمام کرده و با قدرت کار خط ۳ را آغاز کنیم.

کیامرز در خصوص همکاری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: قرارگاه خاتم خط ۲ و ۳ را برعهده دارد. قرارگاه خاتم در مشهد تمام توان خود را به کار گرفت تا امروز این ایستگاه و ۶ کیلومتر از خط ۳ مترو مشهد را در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسانیم. تمام کار‌ها بومی انجام می‌شود و اتکا به تولید جوانان کشورمان باعث شده که بتوانیم کار بزرگی را در مشهد داشته باشیم.

وی در خصوص میزان هزینه‌کرد در خط ۲ مترو مشهد افزود: تمام خط ۲ با نرخ قدیم حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان و با نرخ جدید حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان هزینه داشته است. در آینده نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی خط ۳ و خط ۴ باید هزینه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->