در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۶۸۷۷
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تاکسی به زائران و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور و نیاز زائران و مسافران در ایام نوروز، تاکسی‌رانان موظف شده‌اند حداقل ۱۲ ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد ادامه داد: تاکسی‌های تحت مدیریت این سازمان به صورت گردشی، خطی و سامانه تلفنی فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند.

چایچی‌مطلق تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله زائران و مسافران دریافت کرایه براساس نرخ مصوب و قانونی است که در همین راستا ۷ خط تاکسی‌رانی در اطراف حرم مطهر رضوی، فاکتور سفر صادر می‌شود که صدور فاکتور شکایت‌ها را کاهش و رضایت‌مندی مسافران را افزایش داده است. 

عضو کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی یادآور شد: برای افزایش نظارت مردمی ۴ هزار برچسب اطلاع‌رسانی نرخ کرایه و تلفن تماس برای رسیدگی به شکایت مسافران، در خودرو‌های تاکسی نصب شده است.

چایچی‌مطلق در ادامه عنوان کرد: بر اساس آئین نامه انضباطی، تاکسی‌رانانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند برای نخستین نوبت ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در نوبت‌های بعدی جریمه بیشتری در نظر گرفته شده است البته پس از بروزرسانی این آئین نامه بازدارنده بوده است. 

وی افزود: طی اطلاعیه‌ای ضرورت نصب برچسب کرایه بر اساس تاکسیمتر و فاکتور سفر به تاکسیرانان اعلام شده است که برچسب نرخ ثابت در خطوط دارای کرایه ثابت و برچسب محاسبه کرایه بر اساس تاکسی‌متر در سایر خطوط و تاکسی‌های گردشی، برچسب محاسبه کرایه بر اساس فاکتور سفر در خطوط مبادی ورودی و حرم مطهر رضوی ضروری است و افرادی که این برچسب را ندارند یا مخدوش شده، برای دریافت برچسب کرایه (رایگان) به شرکت‌های مدیریت خطوط مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد گفت: شهروندان در صورت هر گونه شکایت با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۱۵۵ -۰۵۱ یا با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->