شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۶۸۷۷
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تاکسی به زائران و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور و نیاز زائران و مسافران در ایام نوروز، تاکسی‌رانان موظف شده‌اند حداقل ۱۲ ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد ادامه داد: تاکسی‌های تحت مدیریت این سازمان به صورت گردشی، خطی و سامانه تلفنی فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند.

چایچی‌مطلق تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله زائران و مسافران دریافت کرایه براساس نرخ مصوب و قانونی است که در همین راستا ۷ خط تاکسی‌رانی در اطراف حرم مطهر رضوی، فاکتور سفر صادر می‌شود که صدور فاکتور شکایت‌ها را کاهش و رضایت‌مندی مسافران را افزایش داده است. 

عضو کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی یادآور شد: برای افزایش نظارت مردمی ۴ هزار برچسب اطلاع‌رسانی نرخ کرایه و تلفن تماس برای رسیدگی به شکایت مسافران، در خودرو‌های تاکسی نصب شده است.

چایچی‌مطلق در ادامه عنوان کرد: بر اساس آئین نامه انضباطی، تاکسی‌رانانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند برای نخستین نوبت ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در نوبت‌های بعدی جریمه بیشتری در نظر گرفته شده است البته پس از بروزرسانی این آئین نامه بازدارنده بوده است. 

وی افزود: طی اطلاعیه‌ای ضرورت نصب برچسب کرایه بر اساس تاکسیمتر و فاکتور سفر به تاکسیرانان اعلام شده است که برچسب نرخ ثابت در خطوط دارای کرایه ثابت و برچسب محاسبه کرایه بر اساس تاکسی‌متر در سایر خطوط و تاکسی‌های گردشی، برچسب محاسبه کرایه بر اساس فاکتور سفر در خطوط مبادی ورودی و حرم مطهر رضوی ضروری است و افرادی که این برچسب را ندارند یا مخدوش شده، برای دریافت برچسب کرایه (رایگان) به شرکت‌های مدیریت خطوط مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد گفت: شهروندان در صورت هر گونه شکایت با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۱۵۵ -۰۵۱ یا با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->