بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟ درباره قاسم ارفع که فردوسی را دوباره دفن کرد | یَلی بیرون شاهنامه فاضلاب سرگردان و دردسر‌های مردم مشهد شهردار مشهد مقدس: روابط عمومی، آینه تمام‌نمای عملکرد سازمان و پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری است شهردار منطقه ۴ مشهد مقدس: ساخت شهر بدون ترویج فرهنگ شهدا، ناتمام است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) | تداوم جو نسبتاً پایدار و احتمال بارش باران در برخی نقاط روابط عمومی نوین صدای مردم، زبان توسعه «باره توس» بی‌بار مانده است | دیوار دورتادور شهر تابران توس نیازمند بازسازی است توسعه و توازن شهری مشهد با ساخت بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت» ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) اشتغال مجدد بازنشستگان تأمین اجتماعی، مستمری را قطع می‌کند آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۶۸۷۷
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تاکسی به زائران و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور و نیاز زائران و مسافران در ایام نوروز، تاکسی‌رانان موظف شده‌اند حداقل ۱۲ ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد ادامه داد: تاکسی‌های تحت مدیریت این سازمان به صورت گردشی، خطی و سامانه تلفنی فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند.

چایچی‌مطلق تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله زائران و مسافران دریافت کرایه براساس نرخ مصوب و قانونی است که در همین راستا ۷ خط تاکسی‌رانی در اطراف حرم مطهر رضوی، فاکتور سفر صادر می‌شود که صدور فاکتور شکایت‌ها را کاهش و رضایت‌مندی مسافران را افزایش داده است. 

عضو کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی یادآور شد: برای افزایش نظارت مردمی ۴ هزار برچسب اطلاع‌رسانی نرخ کرایه و تلفن تماس برای رسیدگی به شکایت مسافران، در خودرو‌های تاکسی نصب شده است.

چایچی‌مطلق در ادامه عنوان کرد: بر اساس آئین نامه انضباطی، تاکسی‌رانانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند برای نخستین نوبت ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در نوبت‌های بعدی جریمه بیشتری در نظر گرفته شده است البته پس از بروزرسانی این آئین نامه بازدارنده بوده است. 

وی افزود: طی اطلاعیه‌ای ضرورت نصب برچسب کرایه بر اساس تاکسیمتر و فاکتور سفر به تاکسیرانان اعلام شده است که برچسب نرخ ثابت در خطوط دارای کرایه ثابت و برچسب محاسبه کرایه بر اساس تاکسی‌متر در سایر خطوط و تاکسی‌های گردشی، برچسب محاسبه کرایه بر اساس فاکتور سفر در خطوط مبادی ورودی و حرم مطهر رضوی ضروری است و افرادی که این برچسب را ندارند یا مخدوش شده، برای دریافت برچسب کرایه (رایگان) به شرکت‌های مدیریت خطوط مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد گفت: شهروندان در صورت هر گونه شکایت با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۱۵۵ -۰۵۱ یا با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->