چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

هشدار پلیس فراجا؛ مراقب کلاهبرداران با عناوین آژانس‌های مسافرتی باشید

  • کد خبر: ۲۱۶۷۱۷
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
هشدار پلیس فراجا؛ مراقب کلاهبرداران با عناوین آژانس‌های مسافرتی باشید
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد که برای تهیه بلیت و مسافرت از آژانس‌های مسافرتی معتبر و مجاز استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد شریفی روز دوشنبه و در آستانه آغاز مسافرت‌های نوروزی هموطنان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروز، برخی شهروندان برای انجام مسافرت‌های نوروزی و تهیه بلیت به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کنند.

وی افزود: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس‌ها و تور‌های مسافرتی معتبر و مجاز مراجعه و از پرداخت هر گونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند، خودداری کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در رسانه‌های اجتماعی و ارسال پیامک و چاپ آگهی در مطبوعات اقدام به تبلیغات فریبنده به منظور اعزام مسافران و گردشگران به شهر‌ها و کشور‌های مختلف از طریق این تور‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: شهروندانی که تحت تاثیر این تبلیغات قرار می‌گیرند، پس از ثبت نام و پرداخت وجه بلیت را تهیه و بعد از مراجعه به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و یا اتوبوس پی به جعلی بودن بلیت‌ها می‌برند که دیگر کار از کار گذشته است.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه در اینگونه مواقع شرکت مذکور تعطیل و متهمان متواری شده اند، به شهروندان توصیه کرد: از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده، بخصوص مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزند.

وی همچنین از هموطنان خواست برای دریافت روادید خود با ارائه گذرنامه به سفارتخانه‌ها مراجعه کنند و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا افرادی که خود را نماینده شرکت‌ها و یا آژانس‌ها معرفی می‌کنند خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->