واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد برنامه OpenAI برای احداث مراکز داده بیشتر در امارات زمان عرضه اندروید ۱۶ برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ مشخص شد حدود ۲۰ مدیر شرکت‌های بزرگ فناوری ترامپ را در عربستان همراهی می‌کردند خزایی: اجازه گرانی اینترنت به اپراتور‌ها داده نشود پوشش ۱۰۰ درصدی فیبر نوری در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ | ارتقای شبکه انتقال در شهرستان‌ها اسنپ در پرونده شروط ضدرقابتی قراردادهای خرید اقساطی هم محکوم شد نتایج تحقیقات جدید: هوش مصنوعی نمی‌تواند همزمان بهره‌وری و انگیزه کارمندان را افزایش دهد دانشمندان وجود هاله نور برای انسان را ثابت کردند! بررسی دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان در میزگرد شهرآرا | دانش و سرمایه، ترکیب برنده جت‌های «ایر فورس وان» به سیستم‌های ارتباطی و دفاعی پیشرفته مجهز می‌شوند اپراتور‌های موبایل: هفته آینده قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش می‌دهیم! (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران + جزئیات و زمان انتقاد سخت بیل گیتس از ایلان ماسک و دونالد ترامپ تریلر جدید بازی Mafia: The Old Country منتشر شد + زمان عرضه گلکسی F56 سامسونگ رونمایی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد

  • کد خبر: ۲۱۷۲۲۸
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد
اسپاتیفای در برخی بازارها، بخش موزیک ویدیو را در برنامه‌های موبایل و دسکتاپ خود راه‌اندازی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - این بخش کاملاً با کتابخانه موسیقی این برنامه ادغام شده؛ بنابراین می‌توانید از طریق موبایل یا کامپیوتر، بین آهنگ‌ها و موزیک ویدیو‌ها جابه‌جا شوید.

این ویژگی درحال‌حاضر فقط در ۱۱ بازار منتخب به‌صورت بتا در دسترس است و فعلاً ایالات‌متحده بخشی از این عرضه اولیه نیست. لیست کامل کشور‌هایی که از امروز میزبان این ویژگی هستند، شامل برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، لهستان، فیلیپین، سوئد و بریتانیا است. استن گارمارک، معاون تجربه مصرف‌کنندگان اسپاتیفای، دراین‌باره می‌گوید:

«برای عرضه بتای بخش موزیک ویدیوها، ما بازار‌ها را براساس معیار‌هایی ازجمله جامعه آماری و دردسترس‌بودن محتوای محلی انتخاب کردیم. امیدواریم کاتالوگ موزیک ویدیو‌ها را گسترش دهیم و بتوانیم این بخش را به مناطق بیشتری اضافه کنیم؛ با ما همراه باشید.»

موزیک ویدیو‌های اسپاتیفای علاوه بر دسترسی محدود در کشور‌های خاص، به اشتراک پرمیوم نیز نیاز دارند؛ بنابراین کاربرانی که حساب کاربری رایگان دارند، به آنها دسترسی نخواهند داشت.

نحوه استفاده از بخش موزیک ویدیوی اسپاتیفای

هنگامی که درحال گوش‌دادن به آهنگی هستید که دارای موزیک ویدیو است، می‌توانید روی دکمه «Switch to Video» ضربه بزنید تا ویدیوی آن را ببینید. همچنین اگر می‌خواهید موزیک ویدیو را به‌صورت تمام‌صفحه مشاهده کنید، می‌توانید گوشی خود را به حالت افقی بچرخانید.

در این بخش، شرکت اسپاتیفای صرفاً یک ویدیو را از یوتوب بارگذاری نمی‌کند یا با یک شرکت شخص ثالث همکاری ندارد. این شرکت مستقیماً ویدیو‌ها را میزبانی می‌کند و فعلاً بدون هیچ تبلیغی آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا اسپاتیفای قصد گنجاندن تبلیغات در این بخش را دارد یا خیر. این امکان وجود دارد که کاربران در آینده هنگام تمام‌شدن یک موزیک ویدیو و پخش بعدی، با تبلیغات بنری یا ویدیویی مواجه شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->