تقدیر اینستاگرام از برترین و نوآورترین محتواسازان با Rings Award ایلان ماسک: سال آینده یک بازی تولیدشده با هوش مصنوعی منتشر خواهیم کرد گوگل برای هک هوش مصنوعی جمینی جایزه ۲۰ هزار دلاری تعیین کرد آیا کابل شارژ هم از جعبه گوشی‌ها حذف خواهد شد؟ برندگان نوبل فیزیک ۲۰۲۵ اعلام شدند: کاشفان تونل‌زنی کوانتومی ماکروسکوپی و کوانتیزاسیون انرژی ChatGPT به ۸۰۰ میلیون کاربر هفتگی رسید | رشد بی‌سابقه در کمتر از دو سال گوگل: با محدودکردن نصب برنامه‌های اندروید از منابع غیررسمی به امنیت کاربران کمک می‌کنیم آیا قطع ارتباط با ماهواره‌های هدهد و کوثر به دلیل خرابکاری بوده است؟ برندگان جایزه نوبل پزشکی ۲۰۲۵ معرفی شدند: کاشفان سلول‌های تنظیم‌کننده سیستم ایمنی بدن تیزر جدید کمپانی تسلا: رونمایی احتمالی رودستر نسل جدید یا مدل اقتصادی ارزان‌قیمت؟ دموکرات‌های سنا: هوش مصنوعی باعث حذف میلیون‌ها شغل در آمریکا می‌شود بازی Ghost of Yotei، به صدر جدول فروش بریتانیا رسید پایان دوران صدای رباتیک | هوش مصنوعی صدای انسان را به‌طور واقعی تقلید می‌کند دیتاسنترهای زیرآبی چین | کاهش ۹۰ درصدی مصرف انرژی با فناوری نوین بزرگ‌ترین آپدیت کلش آو کلنز به زودی منتشر می‌شود + معرفی سیستم Magic Shield و تغییرات اساسی هوش مصنوعی خودمختار چیست و چرا می‌گویند آینده به دست «عامل‌ها» می‌افتد؟ آیا مرجع صدور مجوز تاکسی‌های اینترنتی تغییر کرده است؟ معاون وزیر ارتباطات از آغاز اجرای دستورالعمل جامع خدمات آنلاین دارو خبر داد پلیس راهور: امکان اعتراض آنلاین به جریمه‌های رانندگی فراهم شد هفته جهانی فضا | فرصتی برای ترویج دانش و فناوری‌های فضایی در ایران اپل با رونمایی از عینک‌های هوشمند جدید، رقابت با متا و گوگل را آغاز می‌کند
سرخط خبرها

اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد

  • کد خبر: ۲۱۷۲۲۸
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد
اسپاتیفای در برخی بازارها، بخش موزیک ویدیو را در برنامه‌های موبایل و دسکتاپ خود راه‌اندازی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - این بخش کاملاً با کتابخانه موسیقی این برنامه ادغام شده؛ بنابراین می‌توانید از طریق موبایل یا کامپیوتر، بین آهنگ‌ها و موزیک ویدیو‌ها جابه‌جا شوید.

این ویژگی درحال‌حاضر فقط در ۱۱ بازار منتخب به‌صورت بتا در دسترس است و فعلاً ایالات‌متحده بخشی از این عرضه اولیه نیست. لیست کامل کشور‌هایی که از امروز میزبان این ویژگی هستند، شامل برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، لهستان، فیلیپین، سوئد و بریتانیا است. استن گارمارک، معاون تجربه مصرف‌کنندگان اسپاتیفای، دراین‌باره می‌گوید:

«برای عرضه بتای بخش موزیک ویدیوها، ما بازار‌ها را براساس معیار‌هایی ازجمله جامعه آماری و دردسترس‌بودن محتوای محلی انتخاب کردیم. امیدواریم کاتالوگ موزیک ویدیو‌ها را گسترش دهیم و بتوانیم این بخش را به مناطق بیشتری اضافه کنیم؛ با ما همراه باشید.»

موزیک ویدیو‌های اسپاتیفای علاوه بر دسترسی محدود در کشور‌های خاص، به اشتراک پرمیوم نیز نیاز دارند؛ بنابراین کاربرانی که حساب کاربری رایگان دارند، به آنها دسترسی نخواهند داشت.

نحوه استفاده از بخش موزیک ویدیوی اسپاتیفای

هنگامی که درحال گوش‌دادن به آهنگی هستید که دارای موزیک ویدیو است، می‌توانید روی دکمه «Switch to Video» ضربه بزنید تا ویدیوی آن را ببینید. همچنین اگر می‌خواهید موزیک ویدیو را به‌صورت تمام‌صفحه مشاهده کنید، می‌توانید گوشی خود را به حالت افقی بچرخانید.

در این بخش، شرکت اسپاتیفای صرفاً یک ویدیو را از یوتوب بارگذاری نمی‌کند یا با یک شرکت شخص ثالث همکاری ندارد. این شرکت مستقیماً ویدیو‌ها را میزبانی می‌کند و فعلاً بدون هیچ تبلیغی آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا اسپاتیفای قصد گنجاندن تبلیغات در این بخش را دارد یا خیر. این امکان وجود دارد که کاربران در آینده هنگام تمام‌شدن یک موزیک ویدیو و پخش بعدی، با تبلیغات بنری یا ویدیویی مواجه شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->