نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۱۷۹۸۷
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس
تلاش‌ها برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یک روز بعد از اعلام نحوه فروش باشگاه پرسپولیس از سوی فرابورس و اعطای امتیاز کارگزاری به بانک ملی ایران، اولین مشتری سرخپوشان برای خرید بخشی از سهام این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.

اسپانسر پشت پیراهن سرخپوشان که این فصل با سروصدای زیادی مسئولیت حمایت مالی از قرمز‌ها را برعهده داشته، در جلسه رسمی با رضا درویش تاکید کرده که آنها قصد دارند بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

شرکت طبیعت اعلام کرده که امکان خرید ۸۰ درصد سهام را ندارد، اما حاضر است در یک ائتلاف برای خرید سهام پرسپولیس شرکت کند تا به این ترتیب گمانه‌زنی در مورد احتمال خرید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۷ درصد از سوی اسپانسر سرخپوشان شکل بگیرد.

در صورتی که این شرکت موفق به خرید ۱۷ درصد سهام سرخپوشان شود، احتمالا یک صندلی هیئت مدیره را هم خواهد گرفت، اما در عین حال باید رقم نسبتا سنگینی را هم پرداخت کند.

از طرف دیگر نکته مهم این است که وزارت ورزش موافقت خود را با خرید سهام پرسپولیس به عنوان کنسرسیوم اعلام کرده و همین موضوع باعث شده تا احتمال شکل‌گیری یک ائتلاف برای تصدی بر مالکیت پرسپولیس بالا برود.

نکته مهم اینکه سهام پرسپولیس احتمالا به یک بانک خصوصی منتقل خواهد شد، اما احتمال دارد خریداران دیگری هم پا جلو بگذارند تا بخشی از سهام را در اختیار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->