آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴ مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد: نیازمند ایجاد مرکز داده‌های زیارت در رصدخانه شهری مشهد هستیم رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس: آثار جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ آماده می‌شوند ورود تاریخی قطار‌ شهری به مشهد | نگاهی به تاریخچه و شکل‌گیری یکی از پروژه‌های پرماجرای شهری رئیس مرکز آمار ایران: سرشماری نفوس و مسکن اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۱۴۰۵ انجام می‌شود شهردار مشهد مقدس: اطلاعات دقیق و برخط به شهرداری مشهد کمک می‌کند تا خدمت رسانی بهتری انجام دهد + فیلم تسریع در رسیدگی به مصوبات ماده ۵ برای حل مشکلات شهری مشهد بازنگری موضوع ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد کلید خورد | جریان امید در کشف رود تزریق اعتبار و رفع گره‌های بحرانی مترو گلبهار- مشهد نقش مترو در توسعه پایدار شهری تعاملات مؤثر شهرداری مشهد و سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو
سرخط خبرها

فعالیت ۸ پایگاه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی در ایام نوروز

  • کد خبر: ۲۱۸۵۲۰
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فعالیت ۸ پایگاه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی در ایام نوروز
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت شهروندان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌های رسیدگی به شکایات خود اقدام و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق، اظهار کرد: پایگاه مرکزی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی در میدان بیت المقدس از ساعت ۹ تا ۲۱ و دیگر پایگاه‌ها به صورت ۲۴ساعته در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، شماره تلفن 
۳۳۴۴۸۱۵۰ و سامانه شهرمن نسبت به ثبت درخواست‌های رسیدگی به شکایات خود اقدام و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

 چایچی‌مطلق بیان کرد: دریافت خدمات تاکسیرانی در مبادی ورودی شهر و همچنین روگذرهای حرم مطهر از طریق دریافت فاکتور سفر بوده و هرگونه اضافه پرداخت، صرفا در صورت تغییر مقصد سفر به درخواست مسافر مجاز خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->