نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(۱ تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرسپولیس چقدر به ترابی پیشنهاد داد؟

  • کد خبر: ۲۱۹۵۲۱
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
پرسپولیس چقدر به ترابی پیشنهاد داد؟
ستاره پرسپولیس پیشنهاد مالی این تیم برای تمدید قرارداد را خیلی زود رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس یک تابستان سخت را پیش رو دارد از این جهت که قرارداد ۱۲ بازیکن این تیم به پایان خواهد رسید و برای تمدید قرارداد آنها خیلی زودتر از اینها باید اقدام کند. در همین راستا نیز رضا درویش برای اینکه رضایت هواداران تیمش را جلب کند به عنوان اولین بازیکن به مهدی ترابی پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

پیشنهادی که با استقبال این ستاره سرخ‌ها مواجه نشده است. از این جهت که با خبر شدیم رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس به ترابی ۲۰ میلیارد بوده است در حالی که او از زبان برخی از همبازیانش در تیم ملی شنیده که در باشگاه‌های خود دستمزد ۴۰ میلیاردی گرفته اند.

 ناگفته نماند قرارداد این فصل ترابی با پرسپولیس حدود ۱۶ میلیارد بوده است که تا اینجای فصل ۴۰ درصد آن را دریافت کرده و او از این ممسئله نیز حسابی ناراحت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->