یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

معرفی بازی One Level (اندروید و IOS) + دانلود

  • کد خبر: ۲۱۹۸۶۸
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
معرفی بازی One Level (اندروید و IOS) + دانلود
بازی One Level از دسته بازی‌های فکری و معمایی است‌ که می‌توانید با آن خود را به چالش بکشید.

شهرآرانیوز، تامی، زندانی‌ای است که قصد دارد از زندان فرا کند و شما باید او را هدایت و کمک کنید، اما مشکل اصلی اینجاست که در این راه در چرخه‌ای با اتاق‌های تکراری گیر می‌افتید.

اتاق‌ها در این حلقه‌ی تکرارشونده فقط ظاهری مشابه دارند، اما وظایف و چالش‌های هر مرحله، تازه است و برای حلشان باید از مغز و مهارت و استدلالتان استفاده کنید. در هر اتاق متنی نوشته شده که شما را برای حل چالش‌ها کمک می‌کند. این بازی سه نسخه دارد و پیشنهاد می‌کنم بعد از اتمام کامل هر نسخه، نسخه بعدی را نصب کنید و پیش ببرید. این بازی برای افراد بالای ۹ سال مناسب است.

One Level: Stickman Jailbreak

در One Level، باید برای آزادی تامی، ۴۸ مرحله‌ی نسبتا آسان با اتاق‌های یکسان را بگذرانیم. برای حل چالش‌های پیش رویتان فقط به دکمه‌های موجود روی صفحه بسنده نکنید.

معرفی بازی one level (اندروید و IOS) + دانلود
معرفی بازی one level (اندروید و IOS) + دانلود
معرفی بازی one level (اندروید و IOS) + دانلود

One Level ۲: Stickman Jailbreak

دانلود بازی one level

تامی بعد از آزادی چند دقیقه‌ای که تجربه کرد، دوباره دستگیر و به زندان افتاد؛ اما قرار نیست تامی تسلیم و ناامید شود؛ پس به تامی کنید تا بازهم به آزادی‌اش برسد.

در One Level ۲، ما شاهد چالش‌هایی سخت‌تر و مراحلی بیشتر خواهیم بود. در قسمت ۲ دیگر چالش‌ها سطحی و راحت نیستند و باید برای به پایان رساندن آن، چالش‌های سخت‌تری را بگذرانید.

دانلود بازی one level از بازار
دانلود بازی one level از گوگل پلی
دانلود بازی one level از اپ استور

One Level ۳: Stickman Jailbreak

بازی 3 one level

آزادی؟! خیر. تامی باز هم دستیگر می‌شود و به هزارتو برمی‌گردد. One Level ۳ به مراتب سخت‌تر و متفاوت‌تر از دو نسخه قبلی است. اتاق‌های پیش روی شما از حالت یکسانشان خارج شده‌اند و شما را بیشتر در خود غرق می‌کنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->