ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خراسان رضوی رتبه نخست خرید کشور را در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به دست آورد

  • کد خبر: ۲۱۹۹۴۴
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
خراسان رضوی رتبه نخست خرید کشور را در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به دست آورد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بنابر اعلام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این استان در مرحله دوم "فجرانه" طرح کالا برگ الکترونیکی که از ۱۷ اسفندماه سال قبل آغاز شده بود، رتبه نخست کشور را به لحاظ خرید مردم به دست آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین بابایی با اعلام این خبر افزود: در این مرحله که تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد تاکنون یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۹۱ خانوار معادل ۸۳ درصد از خانوارهای هفت دهک مشمول این طرح (یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۲۸۷ خانوار) در خراسان رضوی تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۳۱ هزار میلیارد ریال از طریق کالابرگ الکترونیکی خرید کرده اند.

وی اضافه کرد: مرحله نخست فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع شد و تا ۱۳ اسفندماه سال گذشته ادامه داشت، مرحله دوم از ۱۷ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و مرحله سوم نیز از هفته آینده آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد(منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران و وزارت بهداشت) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

بابایی با بیان این که در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، مبلغ تشویقی از یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال افزایش یافته است افزود: در این طرح، دهک‌های درآمدی یک تا سوم به ازای چهار میلیون ریال مبلغ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و دهک‌های چهار تا هفت به ازای سه میلیون ریال مبلغ پنج میلیون و ۲۰۰ هزار ریال یارانه دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این طرح قیمت روز سبد فجرانه، هفت میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال است که خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته، باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ پنج میلیون و ۲۳۳ هزار ریال از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ ریال از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اضافه کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی همزمان با سراسر کشور از نیمه خرداد ماه پارسال در خراسان رضوی آغاز شد و تاکنون به انضمام طرح فجرانه، دهکهای مشمول در خراسان رضوی ۱۴۶ هزار میلیارد ریال کالا خرید کرده اند.

بابایی شمار فروشگاه های زنجیره ای فعال خراسان رضوی در طرح کالابرگ الکترونیکی را ۱۹ هزار و ۷۹۶ باب و شمار فروشگاه های خرد در این طرح را ۲۰ هزار و ۴۴۳ باب ذکر کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->