نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

تقابل نکونام و نویدکیا؛ همه چیز مساوی!

  • کد خبر: ۲۲۰۰۹۰
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
تقابل نکونام و نویدکیا؛ همه چیز مساوی!
جواد نکونام و محرم نویدکیا که پیش‌تر در تیم ملی با هم هم بازی بودند، برای ششمین بار در لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و مس رفسنجان شنبه هفته آتی در ورزشگاه آزادی رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت.

این اولین بازی دو تیم در سال جدید است و استقلال که یک بار در جام حذفی مقابل مس رفسنجان شکست خورد  و از این جام کنار رفت در پی آن است که با ارائه فوتبالی متفاوت خاطره تلخ آن شکست را از ذهن هواداران خود پاک کند.

از آن سو محروم نویدکیا، اما به دنبال برد دیگر مقابل استقلال است. نویدکیا که در تیم مس رفسنجان منشاء تحولات بسیاری بوده و موفق شده این تیم را از یک تیم معمولی به یک تیم در حال رشد و حتی مدعی تبدیل کند به دنبال برد دیگر مقابل استقلال و جواد نکونام است تا بردی که در جام حذفی مقابل آبی‌ها به دست آورد، اتفاقی تلقی نشود.

نویدکیا را اکنون عامل حذف استقلال از جام حذفی می‌دانند، اما او در شرایطی موفق شده استقلال از از رسیدن به جام حذفی محروم کند که اکنون دیگر مدعیان لیگ برتر انتظار دارند او و تیمش دوباره ترمز استقلال را بکشند و مانع از پیشروی این تیم به سمت صدر جدول شوند.

به همین دلیل نویدکیا نه تنها از جانب کرمانی‌ها بلکه از سوی مدعیان لیگ برتر تحت فشار است تا شاید مانع از کسب امتیاز کامل این بازی توسط استقلال شود.

این تقابل در شرایطی انجام می‌شود که نتایج به جا مانده از رویارویی نویدکیا و نکونام نشان می‌دهد همه چیز به طور قابل توجهی میان این دو تیم مساوی رقم خورده است.

نکونام و نویدکیا در دوران سرمربیگری ۵ با هم رو به رو شده‌اند که سهم هر تیم یک برد بوده و باقی بازی‌ها به تساوی انجامیده است.  

هیچ بعید نیست ششمین تساوی دو تیم به دلیل حساسیت‌های بالایی که این تقابل دارد، انتظار نویدکیا و نکونام را بکشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->