یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

طوفان دوباره نکونام علیه خطیر: شاگرد اول باتقلب شمایید!

  • کد خبر: ۲۲۰۹۴۷
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۲
  • ۲
طوفان دوباره نکونام علیه خطیر: شاگرد اول باتقلب شمایید!
سرمربی استقلال دوباره علیه مدیرعامل این باشگاه موضع گیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام علیه خطیر اظهاراتی را مطرح کرد که حکایت از وخامت اوضاع باشگاه استقلال دارد. او اظهار داشت که مدیران در زمانی که نباید بیانیه می‌دهند و زمانی که نیاز به حمایت از باشگاه است بیانیه صادر نمی‌کنند صحبت کرد و تاکید کرد: در بالاترین سطح دنیا که نه حتی در لیگ ایران یا حتی لیگ یک هم ایران هم این اتفاق نمی‌افتد، تیم‌هایی که مسابقه را برنده خارج می‌شوند بیانیه می‌دهند و از داوری گلایه می‌کنند، اما ما گل سالم می‌زنیم، اما باشگاه اقدامی‌نمی کند. در بازی امروز یکی از تیم‌ها در بین نیمه بیانیه داد، روز گذشته هم یک تیم پیروز شد، اما بیانیه داد، بیانیه‌ها تاثیری روی نتیجه ندارد، اما در تکرار اشتباهات و حواس جمع شدن تاثیر دارد.

نکونام ادامه داد: زمانی که علیه باشگاه اتفاقی رخ می‌دهد واکنشی نمی‌دهند، اما اگر کسی علیه آنها صحبت کند تا نام و شماره شناسنامه را در بیانیه می‌آورند و سریعا اقدام می‌کنند!

نکونام در ادامه صحبت‌هایش انتقادات تندی نسبت به مدیریت انجام داد و گفت: در روز‌های اول حضورم در استقلال گفتم که آنها به دنبال دشمنی با من هستند و الان ثابت شد و مردم هم شاهد آن هستند، آنها برای دشمنی با من به استقلال ضربه می‌زنند، استقلال یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیاست ولی به دلیل اینکه من سرمربی آن هستم علیه من فعالیت می‌کنند و دشمنی می‌کنند!

وی با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت: تازه آمدید و بلد نیستید کار انجام دهید بروید یاد بگیرید، ۱۶ تیم در لیگ حضور دارند و فقط یک تیم قهرمان می‌شود، شما ببینید تیم‌هایی که سقف بودجه را رد کردند و بیشترین هزینه را انجام دادند از مسیر قهرمانی دور شدند، اما مشکلات ما را ندارند، آنها باید یاد بگیرند از مربی و بازیکنان تیم حمایت کنند، اما فقط به دنبال این هستند که به تیم ضربه بزنند و تیم را خراب کنند تا نتیجه نگیریم، می‌گویند ما شاگرد اول بودیم، اگر شاگرد اول هم بودید با تقلب بودید، باید بروید و کار را یاد بگیرید.

نکونام در صحبت‌های خود اشاره‌ای هم به دریافتی بازیکنان این تیم داشت و گفت: بازیکنان تیم ما از سال گذشته ۴۰ درصد طلب دارند و به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و نمی‌دانم باید چکار کنم، من با بازیکنان صحبت کردم و باید دید چطور می‌توان این مشکل را حل کرد، دریافتی آخری که داشتند نزدیک به ۵ درصد بوده است.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
0
لطفا برای استقلال قهرمان آسیا ازاین تیترهای شایعه وسمی ننویسید ،وکمی به تیم های دیگر بپردازید ،اگرهدف جذب مخاطب قرمز نیست.
بهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
0
0
لطفا برای استقلال قهرمان آسیا ازاین تیترهای شایعه وسمی ننویسید ،وکمی به تیم های دیگر بپردازید ،اگرهدف جذب مخاطب قرمز نیست.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->