سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

واگذاری پرسپولیس آزمایشی است؟

  • کد خبر: ۲۲۱۴۰۲
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
واگذاری پرسپولیس آزمایشی است؟
نحوه واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس منطقی به نظر نمی آید.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین خبر در مورد واگذاری ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس حاکی از آن بوده که فردا فروش این سهام آگهی روزنامه خواهد شد. روز سوم اردیبهشت نیز ۸۱ درصد به فروش خواهد رسید به این شکل که یک کنسرسیوم شامل ۵ بانک این سهام را خواهند خرید.

 در این میان یکی از بانک‌ها ۴۶ درصد را می‌خرد و مابقی بین بانک‌های دیگر تقسیم خواهد شد. این در شرایطی است که گفته می‌شود وزارت ورزش به این شکل واگذری مالکیب باشگاه پرسپولیس چندان موافق نیست. در این میان مدیران این باشگاه هم چنین شکل واگذاری را تصمیمی اشتباه می‌دانند از این جهت که بین بانک‌ها برای تصمیم گیری‌های کلان این باشگاه اختلاف نظر‌های زیادی بوجود خواهد آمد.

با این حال شنیدیم این شکل واگذاری ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس فقط برای گرفتن مجوز حرفه‌ای است و بعد از این قضیه ممکن است باز هم اتفاقات جدیدی در این باشگاه باشیم. در واقع این شکل واگذاری حالت آزمایشی خواهد داشت و سرنوشت خوبی برای پرسپولیس پیش بینی نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->