یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

بارش برف و باران در مناطق سردسیر خراسان رضوی | ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته جاری (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۱۴۸۷
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
بارش برف و باران در مناطق سردسیر خراسان رضوی | ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته جاری (۲۵ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دما، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روزهای میانی هفته در استان ماندگار است.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اعلام کرد: سامانه بارشی تمامی مناطق خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش باران در همه ایستگاه‌های هواشناسی استان شده است.

وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته بیشترین بارش‌های رخ داده در قوچان خراسان رضوی با حدود ۳۶ میلیمتر، ترتیب حیدریه با ۲۶ میلیمتر و فریمان با ۲۷ میلیمتر رخ داده است.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد ۱۱ و پنج میلیمتر بارش را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما، بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روز‌های میانی هفته در استان ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: بارش‌ها طی امروز و فردا (یکشنبه) در مناطق مستعد با احتمال وقوع سیلاب خواهد بود که در این خصوص هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

عنایتی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۱ درجه را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز بین هشت تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->